Tyttäreni haluaisi muuttaa tähän asuntoon
Kommentit (52)
Yläkerran terassi alakerran huoneiden päällä :-( Juu, ei kiitos vesivahinkokämpälle.
Mites toi vessan bidee-suihkun toimivuus - kaukana pöntöstä.
Onpas hurja hinta. Minä katselin pari vuotta sitten asuntoa tuolta suunnalta ja muistaakseni juuri samanlainen pohjakin oli eräässä asunnossa, josta olin kiinnostunut. Hinta on varmasti ollut maksimissaan 200 000 euroa, koska se oli budjettini. Olisikohan pitänyt ostaa, ja nyt myydä satatuhatta euroa kalliimmalla.
Vierailija kirjoitti:
Tontin omistus
Vuokra
Helsingissä puolet asunnoista on vuokratontilla. Vain neurootikoille se on ongelma.
Ei kiinnosta. Kermakakuksi stailattu ylihintainen betoninen neukkukuutio hieman levottomassa lähiössä.
140k hinnasta pois, niin saattaisin harkita.
Vierailija kirjoitti:
Huh tuota aluetta. Kantsu taitaa Puhoksen jälkeen olla aika ankea paikka. Uskaltaisitko naisena mennä illalla sinne ostarille? Minä en.
Eiköhän se ostari ole jo purettu ja tilalle rakennettu taloja, mutta tottahan jonkun kärpäsjärveläisen pitää täällä kauhistella tilannetta, jota ei enää edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Kauheat lattiat.
lattiat on ihan okei, mutta mikä saa suomalaiset valitsemaan noin rumia tapetteja seiniin?
Kaksi asiaa tulee mieleen: en ikinä enää asu kaksikerroksisessa asunnossa, yli kymmen vuoden kokemus, ei kiitos. Toinen: bideesuihku oudossa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheat lattiat.
lattiat on ihan okei, mutta mikä saa suomalaiset valitsemaan noin rumia tapetteja seiniin?
Asunto on lähestulkoon valkoinen ja vain muutamassa huoneessa on tapetti yhdellä seinällä, mutta toki av-mammalle sekin on ongelma.
Vähän iäkäs eli remppoihin pitää säästää.Mutta sijainti kiva puiston laidassa,palvelut tms ihan vieressä kaikki.Kannelmäessä toki pieni narkkiongelma.
Minusta oikein kivan näköinen. En kyl tiedä mitä noin isolla yläkerran terassilla tekee.
Kaikilla ei ole tarvetta olla pikku mussukan välittömässä läheisyydessä.