Nuoletteko jugurttipurkin kannen tai jäätelöpaperin?
Mä nuolen yleensä aina ja mua häiritsee esim. kaverit, jotka ei nuole sitä kantta kun siihen jää paljon jugurttia!
Kommentit (26)
Jogurttipurkin kantta EN nuole, koska ällöttää kun sii on reunat semmoset hieman kovat :D jäätelöstä nuolen, kuten myös vanukkaan ja kiisselin kannet.
En todellakaan nuole (ainakaan seurassa). En myöskään halua katsella, jos joku nuolee ruokapöydässä jugurttipurkin kantta. HYI.
En. Se hyytynyt jogurtti on vastenmielisen näköistä ja kannen reunassa oleva myös. Sen tosin yleensä kaavin jogurtin sekaan ja sekoitan niin, etteivät hyytymät jää klöntiksi. Jäätelöpapereihin ei jää mitään, paketteja en nuole. Jotenkin yhtä siivotonta touhua kuin nuolisi lautasen :O
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 09:58"]En nuole roskia. Mielestäni päällyspaperit on roskaa.[/quote]
Niin on se itse purkkikin. Miten sinä siitä voit syödä jugurtin? ROSKASTA?!?!?!?!?
En nuole. Mun mielestä se on typerää ja täysin turhaa touhua. Syön sen itse tuotteen ja se riittää. Tarvi mitään nuoleskella.
En ja mua kuvottaa kun yks (äärimmäisen pihi) työkaveri aina töissä aamupalalla nuolee.
En, jogurttipurkin kansi ällöttää, mutta lapsena nuolin jäätelötötterön kannen. Ollessani joskus kesätyössä R-kioskilla yllätyin, miten moni aikuinen nuoli jädetötterön kannen. Mut siis musta se oli vain hauskaa, en lainkaan paheksu :)
Jogurttipurkin kannen rapsin lusikalla puhtaaksi ja sekoitan jogurtin sekaan. Jäätelöpaperin joskus nuolen jos siihen jotain on jäänyt.
Äärimmäisen rahvaanomainen ja sivistymätön tapa. En todellakaan käyttäydy noin. Ylipäätään asioiden nuoleminen on eläimellistä, eikä sitä harrasta muut, kuin sivistymättömät moukat.
En nuole, en pidä kannessa olevan jugurtin mausta, se kannen alumiininen maku häiritsee liikaa. Sama pätee jätskipaperiin.
Yleensä kissa nuolee jogurtin/rahkan. (Ostan toki vain semmosii mitä kissa voi syödä). Jäätelön nuolen itse.
Kaavin kansijugurtin lusikalla. Jäätelön nuolen jos olen kotona, julkisella paikalla en yleensä kehtaa.
Ei kai kissoille saa antaa maitotuotteita?