Miten pukeudut kotona (sisällä) helteellä?
Itselläni on juuri nyt päällä vain pikkarit ja hihaton t-paita. Harmi, ettei niissä taida voida lähteä ulos... 😁
Kommentit (22)
Alasti tietenkin, kuten myös talvella.
Laitan boxerit jalkaan kun käyn parvekkeella.
Alasti olen. Tietokonepelituolissa (sellanen ralliautopenkki) on pyyhkeet laitettu pepun alle ja selkänojaan.
Hihaton paita ja ohutta kangasta hame, jossa kuminauha vyötäröllä.
Olen leikellyt kotihameita Lidlin maksimekoista. Käytän myös yöasuna.
Vierailija kirjoitti:
Alasti olen. Tietokonepelituolissa (sellanen ralliautopenkki) on pyyhkeet laitettu pepun alle ja selkänojaan.
Ihanaa.
Alusvaatteet tai rintsikat ja yöshortsit.
Olisipa ihanaa olla ilman rintsikoita, mutta kun ei voi 🥵🙁
Sisällä pelkkä tappi.
Ulkona hellevaatteet.
Kotona sisällä pikkarit ja rintsikat. Ja nyt lukulasitkin, koska palstailen.
Mulla on ihan normikotivaatteet. Leggingsit, t-paita, neule ja villasukat. Mun makuun meillä on kylmä.
Mulla hihaton t paita ja pässinpökkimät alushousut ; eipähän purista😁
Samalla tavoin kuin muulloinkin. Kiitos ilmalämpöpumpun, sisällä ei ole koskaan kuuma.
Kuninkaan uusiin vaatteisiin.
M 45
Ulkona mekko. Sisällä vedän viltin päälle kun en jaksa pukea vaatteita sisälle tullessa.
Sisälämpötila sama 25 mitä vuoden ympäri. Ilman mitään ilmastointeja, tämä talo nyt vaan pysyy hyvin samassa lämmössä. Jos talven olen farkuissa ja hupparissa näissä asteissa niin miten tarkenisin yhtäkkiä jossain alusvaatteissa?
Mahdollisimman paljon alasti. Ollaan miehen kanssa molemmat näillä helteillä kotona ollessa täysin alasti.
erittäin ohuesta kangasneuleesta valmistetut mustat housut ja lyhythihainen paita. Kokeilin ilman housuja ja hihattomalla paidalla, mutta totesin nyt, että vaatetus on hyvä. housut imee reisi/polvitaivehien ja hihallinen paita kainalohien. Sitten vain illalla huuhtaisu ja partsille kuivumaan ja aamulla uusi rundi. ilman housuja oli reidet koko ajan märät ja tuntui entistä tukalammalta
Puuvillamekkoja käytän.