Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeastikko palstalaiset jättäisivät yrittäjämiehen lomattomuuden takia?

Vierailija
14.06.2014 |

Jos siis yksityisyrittäjällä ei olisi varaa pitää lomaa. Jättäisitkö miehesi?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 08:17"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 20:37"]

Se yh:ksi ryhtyminen huonontaa sekä sun että poikas elämänlaatua. Älä ryhdy. Ei todellakaan SUN elämää helpota. Normaalien naisten, jotka tuossa tilanteessa olisivat kyllä helpottaisi, mutta ei nimenomaan sinun.

[/quote]

Eipä se tunnu kenenkään elämää parantavan se yh.ksi alkaminen. Sen verran olen heitä lähipiirissä nähnyt. Turha mua on haukkua jos en halua yksin vastuuta lapsesta kantaa.

[/quote]

Minä en suostuisi olemaan asemassasi. Olet itse kertonut, että miehesi ei anna sinulle rahaa edes lapsen vaatteisiin puhumattakaan omistasi, vaan joudut käyttämään omia säästöjäsi niin omiin kuin lapsen vaatteisiin, ruokaan, hygieniaan, huvituksiin, harrastuksiin ym. Rahaa et saa edes lapsilisää, koska se menee miehen tilille. Et saa myöskään työmarkkinatukea, koska miehesi on yrittäjä. Silti siitä huolimatta ei miehesi sinulle rahaa anna, vaikka täysi tulottomuutesi on hänen valintansa. Et myöskään saa käydä kuntouttavassa toiminnassa, josta rahaa saisi, koska miehesi ei sitä hyväksy.

Tuohon kun liittää se, että mies ei ole koskaan kotona, sinun vastuullasi on kaikki kotityöt(ja sitä rahaa et todellakaan mistään saa), niin muka ei yh:n elämä olisi parempaa? tuolloinhan saisit sen työmarkkinatuen, ehkä asumislisän, elarit, lapsilisän. Säästöjä ei tarvitsisi käyttää peruselämiseen, vaan ne voisi pitää pesämunana tai sitten käyttää lomiin, kodinhoitopalveluihin yms.

Vierailija
62/65 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 58 en halua olla yksin vastuussa lapsesta ei mua innosta mikään yh.ksi alkaminen. Yksin voisin lähteä mutta en muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tarkoitus mennä huvipuistoon. Yksin en sinne pääsisi kun en saa ajaa autoa ja ilman miestä lapsi ei pääsisi laitteisiin eli miten mä pärjäisin yh.na?

Vierailija
64/65 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 08:17"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 20:37"]

Se yh:ksi ryhtyminen huonontaa sekä sun että poikas elämänlaatua. Älä ryhdy. Ei todellakaan SUN elämää helpota. Normaalien naisten, jotka tuossa tilanteessa olisivat kyllä helpottaisi, mutta ei nimenomaan sinun.

[/quote]

Eipä se tunnu kenenkään elämää parantavan se yh.ksi alkaminen. Sen verran olen heitä lähipiirissä nähnyt. Turha mua on haukkua jos en halua yksin vastuuta lapsesta kantaa.

[/quote]Höpöhöpö. Tunnen monia työssään ja elämässään menestyviä naisia, jotka ovat yksinhuoltajia. Mies on lähtenyt itse lätkimään tai liitto on syystä tai toisesta kaatunut. Okei näissä jälkimmäisissä tapauksissa usein ei olekaan täysin yh vaan yhteishuoltajuus. Ehkä sun lähipiirissä on vaan yhtä saamattomia tapauksia kuin sinä itse.

Vierailija
65/65 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 08:47"]

Tänään tarkoitus mennä huvipuistoon. Yksin en sinne pääsisi kun en saa ajaa autoa ja ilman miestä lapsi ei pääsisi laitteisiin eli miten mä pärjäisin yh.na?

[/quote] Ajathan sä vuoden päästä säännöllisesti. Mitä sä taas sössötät??? Muuttuiko stoori taas?