Kadonneet/suljetut/ blogit joita kaipaat?
Ruman naisen päiväkirjaa piti oletetussa rumuudessaan piehtaroiva Helen, joka lopulta lopetti bloggaamisen parisuhteen aloitettuaan ja sittemmin katosi koko blogi.
Hurmaavaa itsemurhaa kirjoitti Brim, hänen elämänsä kääntyi ilmeisesti valoisampaan suuntaan, mutta blogi katosi.
Kaaokseen kadonneet sanat näyttää olevan edelleen olemassa, mutta salasanan takana. Pidin kirjoittajan tyylistä ja olisi tosi kiva lukea blogia edelleen mutta se ei onnistu.
Katu ei puhu ei tunnusta mitään oli jotenkin kiinnostava, säälittävä ja ärsyttävä yhtä aikaa. Katosi sekin.
Tietääkö joku näitten blogien/bloggaajien tämän hetken tilanteesta mitään? Mitäs itse olette jääneet kaipailemaan?
Kommentit (148)
Mammaliinin blogi. Hänen kaksospoikansa olivat esikoiseni ikäisiä Ja törmäsin häneen ensimmäistä kertaa verkkoklinikan palstoilla, kun lapset olivat vauva-iässä. Kirjoitti todella hyvin ja hauskasti. Sitten tuli viitteitä, että toisella hänen tyttäristään oli jokin terveydellinen ongelma ja yhtäkkiä blogi vain katosi.
Muistaako joku muu ko. kirjoittajaa? Mietin joskus, mitä heille mahtaa nykyään kuulua.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:24"]
Oliko tuo kissaton raiskattu amerikassa kahden miehen toimesta? toivottavasti hänellä menee hyvin!
[/quote]
Oli. Hänen asuntoona murtautui kaksi miestä jotka raiskasivat hänet vuoronperään suuhun, vaginaan ja peräaukkoon aiheuttaen pahoja repeämiä. Lisäksi viiltelivät hänen selkänsä riekaleiksi ja pahoinpitelivät muutenkin niin että pelkäsi kuolevansa hetkenä minä hyvänsä. Lisäksi tartuttivat jonkun taudin ja ryöstivät asunnosta mukaansa kaiken ryöstettäväksi kelpaavan. Jäivät sittemmin kiinni ja olivat ilmeisesti raiskanneet väkivaltaisesti aiemminkin ja sen jälkeen.
Aivan karmea tarina. Itkin enkä pystynyt nukkumaan kun kirjoittaja kirjoitti tarinaa psykologia varten.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:24"]
Oliko tuo kissaton raiskattu amerikassa kahden miehen toimesta? toivottavasti hänellä menee hyvin!
[/quote]
Oli. Hänen asuntoona murtautui kaksi miestä
[/quote]
Itse asiassa ei murtautunut. Kissaton asui kampuksella opiskelijahuoneessa, vessat ja kylppärit käytävillä. Hän lähti käymään vessassa myöhään illalla/yöllä ja oli muistaakseni vessasta tulossa kun törmäsi käytävällä näihin kahteen mieheen jotka sitten kävivät käsiksi ja raahasivat/pakottivat hänet takaisin huoneeseensa jossa rikos tapahtui.
Kirjailijan häiriöklinikka.
Kirsti Ellilän blogi katosi jotenkin oudosti. En tiedä, tuliko ongelmia siitä että kirjailija täytti bloginsa sivut haukkumalla kustantajia, kriitikoita, lehtien kulttuuriosastoa ja kirjakauppiaita. Viihdekirjailja, joka olisi halunnut saada "vakavan kirjailjan" kohtelun. Minusta hänet on sellaisena otettukin ja pidin tosi paljon blogista. En tiedä, onko Elillällä joku muu blogi nykyään.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:07"]
Kirsti Ellilän blogi katosi jotenkin oudosti. En tiedä, tuliko ongelmia siitä että kirjailija täytti bloginsa sivut haukkumalla kustantajia, kriitikoita, lehtien kulttuuriosastoa ja kirjakauppiaita.
[/quote]
Herttaisen kuuloinen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:53"]
Mammaliinin blogi.
Muistaako joku muu ko. kirjoittajaa? Mietin joskus, mitä heille mahtaa nykyään kuulua.
[/quote]
Eikä! Joku muukin muistaa tämän. Ihan mahtavaa. Mäkin luin Mammaliinia. Kauankohan tästä on... Melkeen jo kymmenen vuotta?
Oli kurjaa, kun blogi tosiaan vaan lopahti. Jäi mietityttämään jo silloin.
My silver home näyttää myös valitettavasti lopettaneen.
Minä myös olen vuosien varrella kaipaillut Hurmaavan itsemurhan Brimiä. Olisi kiva tietää mitä hänelle kuuluu.
Toinen mielessä pyörinyt on Erroristin erhealbumi. Heillä kai edelleen kaikki hyvin.
Jyväskyläläisen kauniin tumman nuoren naisen muotiblogi, jonka nimeä en muista...