Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen lähiöprinsessan kasvotatuointi on sinusta kaunein (linkki)?

Vierailija
21.06.2021 |

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000006631555.html

Mikä näistä on sinun mielestäsi kivoimman näköinen? Ottaisitko itse?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti...tuo alin on kyllä huonoin. Mitkä nuo huuletkin ovat? Osa naisista näyttää mp-kerholaisten vaimokkeilta tyyliin Tara K.

Vierailija
22/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas se kliseinen "ei kiinnosta mitä muut ajattelevat ulkonäöstäni", mutta silti meikataan, värjätään hiukset ja pukeudutaan merkkivaatteisiin :D

Joo joo, sut on jo niin nähty, sua todellakin kiinnostaa mitä muut ajattelevat susta, siksi sä sen tatskan juuri naamaasi alunperin otitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VAU mitä tatuointeja ja naisia! Itsekin olen nuori nainen ja aion luultavasti itsekin hankkia ennen pitkää kasvotatuoinnin, eikä voisi vähempää kiinnostaa muiden mielipiteet

Mutta silti vähän pakko ihmetellä, että miksi niin monet, erityisesti vanhemmat ihmiset, kokevat oikeudekseen haukkua mielenterveysongelmaiseksi yms.

Ensin julistat ettei muiden mielipiteet kiinnosta, mutta seuraavassa virkkeessä ihmettelet muiden mielipidettä asiassa? Taidat olla aika epävakaa ihminen? Ei ihme, että naamatatskat ovat mielessä…

Vierailija
24/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ottanut vain peräaukon ympärille tatuoinnin. Sieltä sen näkee vain rakkaimmat ihmiset.

Vierailija
25/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva white trashin tuoksu tuli nenääni artikkelin kuvia katsellessa.

Vierailija
26/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa aina nämä typerykset, jotka paasaavat silmät kirkkaina siitä, kuinka ulkonäkö ei saisi vaikuttaa työpaikan saamiseen. Niin, ei se luonnollinen ulkonäkö saisikaan, mutta jos vaikka tatuoin otsaani sanan "P*rse*, niin saisin kyllä syyttää itseäni siitä, jos ulkonäköni ei työnantajia miellyttäisi. Mutta ei, sitten varmaan uhriuduttaisiin ja itkettäisiin sossussa, kuinka minua nyt syrjitään "persoonallisen ulkonäköni" vuoksi. Kyllä kaikilla pitäisi olla oikeus tatuoida kirkkovene poskeensa, kun se siis ilmentää todellista minääni ja siis voimaannuttaa tosi paljon!!1

Vierailija
27/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monan ja Jessican. Korostaa molemmilla korkeita ja kauniita poskipäitä. En ottaisi itse.

Vierailija
28/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai toi yksi mustamakkara onkin kuunsirppi 🤪

Vierailija
29/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa aina nämä typerykset, jotka paasaavat silmät kirkkaina siitä, kuinka ulkonäkö ei saisi vaikuttaa työpaikan saamiseen. Niin, ei se luonnollinen ulkonäkö saisikaan, mutta jos vaikka tatuoin otsaani sanan "P*rse*, niin saisin kyllä syyttää itseäni siitä, jos ulkonäköni ei työnantajia miellyttäisi. Mutta ei, sitten varmaan uhriuduttaisiin ja itkettäisiin sossussa, kuinka minua nyt syrjitään "persoonallisen ulkonäköni" vuoksi. Kyllä kaikilla pitäisi olla oikeus tatuoida kirkkovene poskeensa, kun se siis ilmentää todellista minääni ja siis voimaannuttaa tosi paljon!!1

Asiattomuudet on tietysti aina erikseen.

Vierailija
30/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkis kirjoitti:

Hyi helvetti...tuo alin on kyllä huonoin. Mitkä nuo huuletkin ovat? Osa naisista näyttää mp-kerholaisten vaimokkeilta tyyliin Tara K.

Et säkään kaikille kelpaisi.

Vierailija
31/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele ettå ovat iinoja ja jennyjä.

Vierailija
32/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotain olisi PAKKO tatuoida naamaan, niin ehkä joitain pieniä pisamoita ja väriä kulmakarvoihin..

Vierailija
33/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VAU mitä tatuointeja ja naisia! Itsekin olen nuori nainen ja aion luultavasti itsekin hankkia ennen pitkää kasvotatuoinnin, eikä voisi vähempää kiinnostaa muiden mielipiteet

Mutta silti vähän pakko ihmetellä, että miksi niin monet, erityisesti vanhemmat ihmiset, kokevat oikeudekseen haukkua mielenterveysongelmaiseksi yms.

Ei me päin naamaa haukuta, mutta ihan varmasti mietitään hiljaa mielessä. 

Kaikenlainen vahva ulkonäön muuntelu: peittävät tatuoinnit, plastiikkakirurgia, täytetyt huulet, megaräpsyripset, omituiseksi värjätyt hiukset jne. viestivät meille keski-ikäisille, että kys. ihminen ei ole sinut itsensä kanssa, ei ulkonäkönsä, eikä tod.näk. sisäisesti. Jokin pakottaa olemaan joko näkyvä tai piilottamaan todellisen minänsä. 

Vierailija
34/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä nuo oikein ovat töissä, jotka kertovat ettei ole vaikuttanut työpaikan saamiseen?

Tatuointiliikkeessä oli ainakin tuo yksi.

Vierailija
35/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hienoa, että jotkut naiset ottavat näitä kasvotatskoja. Tiedän heti kiertää nämä kaukaa.

Vierailija
36/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tatuointeja vastaan, itsellänikin niitä on.

Mutta tatointi kasvoissa... en pidä enkä ottaisi.

Varsinkin nuo tekstit kulmakarvan yläpuolella. Kerran näin mäkkärin kassalla ja vähän hävetti kun jäin toljottamaan. Yritin vain saada selvää mitä siinä luki.

Voin sanoa etten olisi nykyiseen työhöni päässyt jos mulla olisi näkyvä tatuointi. Olen ihan toimistotyössä mutta vanhan kansan setämies euroopasta vihaa tatuointeja eikä olisi mua assarikseen ottanut. Eihän kukaan sano että et saa töitä koska tatuointi, mutta saattaa se silti vaikuttaa.

Vierailija
37/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos jotain olisi PAKKO tatuoida naamaan, niin ehkä joitain pieniä pisamoita ja väriä kulmakarvoihin..

Tästä tulikin mieleen, että yllättävän moni, ihan vanhempikin, nainen tatuoi nykyään itselleen kulmarvat! Kyllä nekin ihan yhtä lailla ovat tatuointeja ja myös sellaisilta näyttävät. Mutta auta armias, jos puhutaan jostain kuvasta, vaikka vain pienestä, joka jää vaatteiden alle piiloon, niin heti tulee kommenttia, että "en se minä vaan ainakaan mitään tatuointeja ottais, hyhhyi". Huvittavaa :).

Vierailija
38/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä nuo oikein ovat töissä, jotka kertovat ettei ole vaikuttanut työpaikan saamiseen?

Kadulla?

Vierailija
39/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kasvotatskoista henkii väkisinkin sellaiset valkoroskaiset linnaleski-fiilikset. 

Vierailija
40/46 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti kasvotatuoinnit ja lävistykset saavat näyttämään epävakaalta mielenterveysongelmaiselta.

Mielenterveysongelmia voi olla aivan minkä näköisillä ihmisillä tahansa, älä vertaa näitä siihen.

Ja lisäksi ; Kuka tahansa voi sairastua, mielen ongelmat ja sairaudet ovat sairauksia sairauksien joukossa.

Ei niitä kukaan itselleen valitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän