Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eroaisitko jos...

Vierailija
14.06.2014 |

Mies on haluton vakuuttelee, ettei syy ole sinussa vaan stressissä ja väsymyksessä, muttei tee asialle mitään vaikka lupaat auttaa?

Kauanko katselisit sellaista miestä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka loppuikäni. En ole naimisissa peniksen kanssa vaan koko miehen.

Vierailija
2/7 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi. En tykkää seksistä muutenkaan, olisin onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/7 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse näin epäilevänä luonteenpiirteenä kuvittelisin, että mies painaisi jotain toista, jonka vuoksi halut sitten kotioloissa olisi ihan nollilla. Mutta voihan se stressistäkin johtua. Ei seksi ole niin tärkeää, kunhan saa läheisyyttä ja rakkauden osoitusta muilla tavoin, joten en eroaisi missään nimessä :)

Mun mielestä parempi niin että miehellä ei ole haluja, kuin että mies olis yliaktiivinen seksin suhteen ja haikailis muiden naisien perään.

Vierailija
5/7 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin. Vuosi armonaikaa.

Vierailija
6/7 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:51"]

Mies on haluton vakuuttelee, ettei syy ole sinussa vaan stressissä ja väsymyksessä, muttei tee asialle mitään vaikka lupaat auttaa?

Kauanko katselisit sellaista miestä?

[/quote]

Katselin muutaman vuoden tuollaista tapausta ja yritin ymmärtää ja olla tukena. Ymmärrys loppui sitten, kun mies petti työkaverinsa kanssa, koska minä kuulemma pihtaan. Joten olehan varuillasi. Menkää vaikka terapiaan, ettei tilanne ajaudu tuohon.

Vierailija
7/7 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähe terapiaan vakuuttelee ettei muka katsele muita (:Djoopajoo)

olen tehnyt ulkonäkööni miestä miellyttäviä muutoksia ja sanoin hommaavani silaritkin jos hän vain haluaa. Ei kuulemma tarvi ja silti ei haluja ole ollut moneen vuoteen. En usko toisiin naisiin koska hän on todellakin kotihiiri. Ei käy juuri muualla kuin töissä ja kaupassa. Joskus harvoin kavereiden kanssa jossain.

Minua on ruvennut toiset miehet kiinnostamaan. Itselleni seksi on hyvinkin tärkeää se erottaa tämän suhteen suhteesta parhaaseen ystävääni joka on miespuolinen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän