Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Susanna Laineesta ei tullut Miss Suomea?

Vierailija
21.06.2021 |

Hänhän on tosi kaunis, ja paljon kauniimpi kuin Hanna Ek, joka voitti kisat silloin 2005, kun Laineesta tuli perintöprinsessa.

Miksi Laine ei voittanut?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelin samaa silloin 2005. Ek oli todella tavallisella tavalla nätti, ei mikään huippukaunotar kuten Laine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo kyllä samalta näytä kasvonpiirteiltään vaikka ruskettuneita blondeja kaikki ovatkin. Minusta voittaja oli kaikista tavallisimman näköinen. Perintöprinsessat paljon kauniimpia.

Vierailija
4/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Ekin silmät ovat aika lähekkäin. Ei kaunista minun silmään. Nuo perintöprinsessat näyttävät kauniilta.

Vierailija
5/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se perinteinen syy, jakamalla saa.

Vierailija
6/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelin samaa silloin 2005. Ek oli todella tavallisella tavalla nätti, ei mikään huippukaunotar kuten Laine.

Ekin ja Laineen välillä nyt ei ole eroa nimeksikään. Turhaa hommaa muutenkin koko misseily.

Vierailija
7/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siks ku se kävelee ku Aku Ankka. Toinen jalka lyhempi, plus se astuu jalkaterillä ulospäin. Häiritsevä ominaisuus jos arvostellaan kauneutta. Kaunis on kyllä..mutta

Vierailija
8/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli rumat varpaat?

Vierailija
9/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Laine nyt ei ole klassinen kaunotar lainkaan, kasvojen luusto ei ole mitenkään erikoinen kuten vaikkapa Anne Pohtamolla on. Sanoisin häntä söpöksi tai sieväksi.

Vierailija
10/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaja oli klassisempi kaunotar, Laine taas persoonallisemman, veikeämmän näköinen. Tosi kauniita kaikki!

Vierailija
11/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laine aivan tavallinen tallaaja. Jopa minä, 66-v. nainen, olen paremman näköinen! Ja 99-vuotias äitini vasta onkin kaunis ja näyttää edelleen 38-vuotiaalta. Meillä on suvussa hyvät geenit ja elämäntavat!

Vierailija
12/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV:stä katsottuna vaikea sanoa pieniä eroja. Missikisat ovat kuin karjamarkkinat, jokainen kohta arvostellaan.

Ei varmaan rumat pääse missikisoihin, miten sitten kärki valitaan -se on välillä mysteeri.

Vierailija
13/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna klassisemman näköinen. Ja olikohan hänellä parempi kroppa? Makusen aikaan usein voitti parhain kroppa, missä olikin järkeä, koska ulkomailla kisoissa hyvä kroppa on ihan must. Susanna on aina ollut vähän vyötärötön.

Ja ehkä siskon Tiina Laineen missi+mallimenestys vaikutti myös? Tiina on aina ollut mielestäni Susannaa nätimpi, eikä Susannaa ehkä voitu sen takia laittaakaan korkeammalle sijalle.

Susannalla ei ollut myöskään missiaikaan tuota superpitkää ja upeaa tukkaa, mikä nyt on.

Lisäksi Susanna on aina ollut söpö. Ja tuohon aikaan söpöt tytöt laitettiin aina kolmanneksi Miss Suomi -kisosissa ja Miss International Beauty -kisaan (Aasiassa pitää olla söpö pärjätäkseen). Ja siinähän kisassa Susanna pärjäsikin hyvin, oli kolmas.

Mutta Susanna on vain kaunistunut vuosien varrella. Voisi olla filmitähti Hollywoodissa.

Vierailija
14/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Laine on upean näköinen nainen, pitkä ja näyttävä. Ja sympaattinen.

Vierailija
15/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Ek on noista klassisimmalla tavalla kaunis.

Vierailija
16/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna on kaunis ja tyylikäs. Ei kai nyt enää ole sinkku? Soisin hänelle perhe-elämän.

Vierailija
17/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laine aivan tavallinen tallaaja. Jopa minä, 66-v. nainen, olen paremman näköinen! Ja 99-vuotias äitini vasta onkin kaunis ja näyttää edelleen 38-vuotiaalta. Meillä on suvussa hyvät geenit ja elämäntavat!

Sarkasmi menee tällä palstalla hieman hukkaan...  :)

Vierailija
18/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kisoissa kaunein voita.

Vierailija
19/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa Salkkareissa miten se kävelee! Ei sillä tyylillä kyllä pärjää. Ei osaa kantaa itseään ja, tosiaan "linkkaa" sekä jalkaterät on ulospäin. Naamasta nätti nainen.

Vierailija
20/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattokaa Salkkareissa miten se kävelee! Ei sillä tyylillä kyllä pärjää. Ei osaa kantaa itseään ja, tosiaan "linkkaa" sekä jalkaterät on ulospäin. Naamasta nätti nainen.

Jos sen hahmon kuuluu liikehtiä noin? En katso salkkareita.