Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaisista tatuoinneista suomalaiset haluavat nyt eroon

Live love laugh
21.06.2021 |

Tällaisista tatuoinneista suomalaiset haluavat nyt eroon: ”Usein tullaan sanoen, että hävettää näyttää”

Trendejä tulee ja menee, eikä niiden perässä juokseminen ole aina järkevää – etenkään tatuointien kohdalla. Tatuointien poistoklinikoilla on nimittäin nähtävissä se, että männävuosien hittitatuoinneista halutaan eroon tietyn ajan kuluttua.

1. Kämmentatuoinnit
2. Tribaalit
3. Kiinalaiset kanjimerkit
4. Mietelauseet
5. Kihlasormukset ja exän nimi
6. Kuva ei vastannut odotuksia

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008063071.html

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saabitse valita ja joillekin tatska on suuri ja merkittävä onnen aihe....

Näin miehenä sanoisin että tatska ei ole sen pahempi turnoff kuin vaikka pyörätuoli tai tai lasisilmä tai isorokon jäljet. Niin että ottakaa vain rohkeaati

Näin naisena sanon, että tatuoi tuo teksti sun naamaas. Että jos kauempaa erehtyy sua katsomaan sillä silmällä, totuus on lähempänä heti nähtävillä.

Vierailija
22/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tunnustaa, että kohdat 1-5 olisin niin halunnut joskus muinoin. Onneksi ei tullut otettua.

Mitä vikaa kutosessa...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on oma nimi hakattuna nahkaan. Sitä en ihan ymmärrä.

No parempi tuo on kun jonkun muun nimi (paitsi äidin).

Vierailija
24/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnin voi poistaa, mutta mites nuo lävistykset?

Häh? Ottaa vaan pois. Arpi siitä tietenkin jää, mutta onhan lävistyksen poistaminen muutamaa kertaluokkaa helpompaa, halvempaa ja kivuttomampaa kuin tatuoinnin laserointi.

Venytetty korvareikä on surullisen näköinen ilman korua. Korjaaminen vaatii plastiikkakirurgilla käynnin.

Totta, vain muutaman millin venytykset palautuvat. Silti venytykset voidaan ommella umpeen, mikä on edelleen paljon helpompaa, halvempaa ja kivuttomampaa kuin laserkäsittelyt.

Vierailija
25/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tunnustaa, että kohdat 1-5 olisin niin halunnut joskus muinoin. Onneksi ei tullut otettua.

Mitä vikaa kutosessa...?

Teininä jo riitti ymmärrys, ettei omasta mielestä hieno kuva ole välttämättä iholla hieno.

Vierailija
26/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No parempi tuo on kun jonkun muun nimi (paitsi äidin).

Wally Valpiolla on jo semmoinen. En matki.

Vierailija
27/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaista se on kun otetaan alkujaankin tyylittömiä tatuointeja ja usein vielä toistaitoisilta tekijöiltä... tatuointeja kannattaa harkita pitkään ja valita ajattomia ja tyylikkäitä aiheita. Vaikka ei pitäisikään miettiä liikaa tulevaa, olen jokaisen tatuointini kohdalla miettinyt, mitä ehkä ajattelisin siitä neljä-viisikymppisenä. Jotkut spontaaneimmat ideat tuo ajatusmalli on torpannut, ja varmaan hyvä niin. Itselleni on vuosien harkinnan jälkeen tatuoitu arpien päälle erilaisia kukkia, lintua, perhosta ja muuta luontoaihetta alan ammattilaisten toimesta. Ei ole vielä kaduttanut ja uskon, etten tulekaan katumaan.

Vierailija
28/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin nuorena chihuahua tatuoinnin. Nykyään muistuttaa bulldoggia.

Nykyisin ajatellaan, ettei tatuoinnit muutu iän tuomien ihomuutosten vuoksi.

Vierailija
29/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kätevää, jos ei joskus muista, kun vaikka poliisi kysyy. Joillekin myös osoitteen tatuointi käsivarteen olisi paikallaan.

Vierailija
30/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sellaista se on kun otetaan alkujaankin tyylittömiä tatuointeja ja usein vielä toistaitoisilta tekijöiltä... tatuointeja kannattaa harkita pitkään ja valita ajattomia ja tyylikkäitä aiheita. Vaikka ei pitäisikään miettiä liikaa tulevaa, olen jokaisen tatuointini kohdalla miettinyt, mitä ehkä ajattelisin siitä neljä-viisikymppisenä. Jotkut spontaaneimmat ideat tuo ajatusmalli on torpannut, ja varmaan hyvä niin. Itselleni on vuosien harkinnan jälkeen tatuoitu arpien päälle erilaisia kukkia, lintua, perhosta ja muuta luontoaihetta alan ammattilaisten toimesta. Ei ole vielä kaduttanut ja uskon, etten tulekaan katumaan.

Ennemmin maa repee, kuin h u o r a häpee…

Vierailija
31/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yllättynyt ettet osaa katua. Voin kertoa ettå myötähäpeä muilla ihmisillä on kaksin verroin suurempi.

Vierailija
32/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin tatuoinnin, mutta en osaa päättää tulisiko yksi vai useampi kuva, musta vai värillinen, iso vai pieni ja sitten se aihe, joka vaihtelee mulla joka päivä. Näin on mennyt jo kymmeniä vuosia. Haluaisin mut en osaa päättää.

Vierailija
33/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin tatuoinnin, mutta en osaa päättää tulisiko yksi vai useampi kuva, musta vai värillinen, iso vai pieni ja sitten se aihe, joka vaihtelee mulla joka päivä. Näin on mennyt jo kymmeniä vuosia. Haluaisin mut en osaa päättää.

Kohta mun iho on liian vanha ja kärsinyt, ettei se edes kestä kuvan tekoa. Tai että se kuva näyttäisi hyvältä. Huoh.

Vierailija
34/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Näin juuri pitääkin toimia. 👍

Vierailija
35/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen huorittelija palstalle on pesinyt? Hus, hus, mene jo pois!

Vierailija
36/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole yllättynyt ettet osaa katua. Voin kertoa ettå myötähäpeä muilla ihmisillä on kaksin verroin suurempi.

Minä kerron asiallisesti oman mielipiteeni ja vastaukset on haukkumista ja h u o r ittelua. Kertoo enemmän teistä kuin kenestäkään tatuoidusta. Asennevammaa ei voi poistaa laserilla...

Vierailija
37/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koen myötähäpeää jatkuvasti ihmisten puolesta kellä on iho pilattu ja saa vielä tyhmän leiman kaupan päälle

Vierailija
38/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kannattaa harkita pitkään, että on lopputulokseen tyytyväinen.

Vierailija
39/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen jokaiseen tatuointiini.

Vierailija
40/43 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ranteessa tribaali, en aio poistattaa tai peittää kun onhan se nyt muisto yhdestä ajanjaksosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi