Tällaisista tatuoinneista suomalaiset haluavat nyt eroon
Tällaisista tatuoinneista suomalaiset haluavat nyt eroon: ”Usein tullaan sanoen, että hävettää näyttää”
Trendejä tulee ja menee, eikä niiden perässä juokseminen ole aina järkevää – etenkään tatuointien kohdalla. Tatuointien poistoklinikoilla on nimittäin nähtävissä se, että männävuosien hittitatuoinneista halutaan eroon tietyn ajan kuluttua.
1. Kämmentatuoinnit
2. Tribaalit
3. Kiinalaiset kanjimerkit
4. Mietelauseet
5. Kihlasormukset ja exän nimi
6. Kuva ei vastannut odotuksia
Kommentit (43)
Kannattaa varata tarpeeksi rahaa, jos meinaa ottaa tatuoinnin. Myös siihen poistoon, jos mieli muuttuu.
Kaikista eniten oon onnellinen siitä, että tramp stamp ei saanut vanhempien lupaa. 😁
Miksi? Eikö ne ole ihania persoonan jatkeita? Täällä päivittäin kehutaan, miten hienoa olla tatuoitu.
Tatuoinnin voi poistaa, mutta mites nuo lävistykset?
Tatuointeja poistetaan tällä hetkellä enemmän kuin koskaan aiemmin, kertovat kauneushoitola Mabelin tatuoinninpoistoja tekevät sairaanhoitajat Ida Ryhänen ja Jenny Mäki.
– Usein tullaan sanoen, että hävettää näyttää, mutta me ollaan nähty kyllä aivan kaikki mahdollinen, Mäki kertoo.
Otin nuorena chihuahua tatuoinnin. Nykyään muistuttaa bulldoggia.
Kerro meille: onko sinulla tatuointi, jota häpeät ja josta ehkä haluaisit päästä eroon? Teemme juttua aiheesta. Lähetä kuva tatuoinnistasi osoitteeseen alina.koskela@sanoma.com ja kerro samalla, mikä kuvassa on pielessä.
Saako alennusta poistosta jos lähettää kuvan ei niin onnistuneesta leimasta?
Jokainen saabitse valita ja joillekin tatska on suuri ja merkittävä onnen aihe....
Näin miehenä sanoisin että tatska ei ole sen pahempi turnoff kuin vaikka pyörätuoli tai tai lasisilmä tai isorokon jäljet. Niin että ottakaa vain rohkeaati
Olen jollain nähnyt tatuoidun muffinin.
Vierailija kirjoitti:
Otin nuorena chihuahuan. Nykyään muistuttaa bulldoggia.
Sittenhän meistä on kaksi.
Ruusun nupusta persikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen jollain nähnyt tatuoidun muffinin.
Apua. Eikö se satu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Eikö ne ole ihania persoonan jatkeita? Täällä päivittäin kehutaan, miten hienoa olla tatuoitu.
Niin. Mun mielestä on myös ihan ok, ettei enää 20 vuoden kuluttua joku tatuointi miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja poistetaan tällä hetkellä enemmän kuin koskaan aiemmin, kertovat kauneushoitola Mabelin tatuoinninpoistoja tekevät sairaanhoitajat Ida Ryhänen ja Jenny Mäki.
– Usein tullaan sanoen, että hävettää näyttää, mutta me ollaan nähty kyllä aivan kaikki mahdollinen, Mäki kertoo.
Jää. Minä ihan luulin että tatskat on suositumpia kuin koskaan.
Tribaalit on nyt tietysti vanhanaikaisia, mutta on ne tyylikkäämmän näköisiä kuin monet "tavalliset" kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy tunnustaa, että kohdat 1-5 olisin niin halunnut joskus muinoin. Onneksi ei tullut otettua.
Nyrkkisääntö: ei ikinä nimiä omalle iholle, paitsi omien lasten (tai omien vanhempien, jos haluaa muistotatuoinnin).
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ottaa vaan pois. Arpi siitä tietenkin jää, mutta onhan lävistyksen poistaminen muutamaa kertaluokkaa helpompaa, halvempaa ja kivuttomampaa kuin tatuoinnin laserointi.
Joillakin on oma nimi hakattuna nahkaan. Sitä en ihan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ottaa vaan pois. Arpi siitä tietenkin jää, mutta onhan lävistyksen poistaminen muutamaa kertaluokkaa helpompaa, halvempaa ja kivuttomampaa kuin tatuoinnin laserointi.
Venytetty korvareikä on surullisen näköinen ilman korua. Korjaaminen vaatii plastiikkakirurgilla käynnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mun mielestä on myös ihan ok, ettei enää 20 vuoden kuluttua joku tatuointi miellytä.
Ja jos se ei miellytä, niin monesti kuvan voi korjata tai muokata nykymakua miellyttävämmäksi. Helpompaa, kivuttomampaa ja halvempaa kuin poistattaminen.
Näin ohimennen: Joku typerä ulkopuolinen tuli kerran avautumaan minulle tatuoinneistani, että "tiedätkö miten kamalilta nuo näyttävät kun olet 80-vuotias?" Mä sanoin takaisin, että "tiedätkö miten kamalalta jokainen meistä näyttää muutenkin sitten, kun on 80-vuotias?" :D
Täytyy tunnustaa, että kohdat 1-5 olisin niin halunnut joskus muinoin. Onneksi ei tullut otettua.