Munavoin suhteet
Kuinka paljon laitatte voita yhtä munaa kohden? Entä suolaa?
Kommentit (15)
Munavoin teen pehmeästi levittyvään Oivariiniin.
Puolet rasvaa ja puolet munaa, ripaus suolaa.
Minä tykkään, että voi on vain sidososa. Eli kananmunat kulhoon ja pehmeää voita lisätään pikkuhiljaa siten, että kananmunan murut pysyvät toisissaan kiinni.
Inhoan sellaista voita, jossa on mukana munaa.
Minä laitan mukaan kevennykseksi raejuustoa. On perheen mielestä paremman makuista kuin pelkkä munavoi. Suolaa ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Voita tai margariinia sen verran, että munavoi ei murene, kun sitä ottaa veitsellä. Suolaa ei välttämättä ollenkaan tarvitse, rasvassa on jo suolaa.
Eikä margariini kuulu munaVOIHIN.
Ei munaa raakana. Kypsyy vain pannulla reilussa voissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan mukaan kevennykseksi raejuustoa. On perheen mielestä paremman makuista kuin pelkkä munavoi. Suolaa ei tarvita.
Sehän ei sitten ole munavoita, joka on tämän ketjun aihe.
Oman maun mukaan oivariiniä, sillain että koostumus on kivan oloinen. En ole koskaan mitenkään mitannut tai tehnyt vaan yhden munan munavoita.
Häissä buffetpöydässä kuultua:
—mitens munavoi?
—Hyvin kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tarvitsee myös laittaa vähän suolaa munavoihin. Raejuusto munavoissa ei ole munavoi vaan jotain muuta.
Munavoita kuumana piirakan päälle, niin pysyy varmasti suhteet kunnossa. Uuh!
Pleikkarimiehet tietää nää k-18 -jutut.
Vierailija kirjoitti:
Oman maun mukaan oivariiniä, sillain että koostumus on kivan oloinen. En ole koskaan mitenkään mitannut tai tehnyt vaan yhden munan munavoita.
Kysehän ei olekaan siitä, että tehdään yhden munan munavoi, vaan ainesten suhteesta per yksi muna.
Kysymys on hyvä, itsekin teen näppituntumalla.
Mutta jos pitää tehdä 40 hengelle aina pohdinnassa mikä olisi hyvä suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tarvitsee myös laittaa vähän suolaa munavoihin. Raejuusto munavoissa ei ole munavoi vaan jotain muuta.
Huvittaa nää raejuusto/margariini-tyypit.
Eivät tajua ketjun aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysehän ei olekaan siitä, että tehdään yhden munan munavoi, vaan ainesten suhteesta per yksi muna.
No, kysehän on siitä että, tekemällä ja kokeilemalla sen oppii. Jokainen varmaan tekee omanlaisensa munavoin. Kolme raaka-ainetta, voi, muna ja suola. Kuin paljon voi mennä pieleen jos pikku nokareen kertalla lisää sitä voita??
Voita tai margariinia sen verran, että munavoi ei murene, kun sitä ottaa veitsellä. Suolaa ei välttämättä ollenkaan tarvitse, rasvassa on jo suolaa.