Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein tapa, jolla sinut on jätetty?

Vierailija
21.06.2021 |

Laitan omani tähän aluksi, kun se tulee aina juhannuksena mieleen.
Eli olimme naisystäväni kanssa suunnitelleet yhteistä juhannusta kun hän päivää ennen yllättäen ilmoittikin, että hän lähteekin ilman minua juhannukseksi kaverinsa mökille. Laittoi sitten vielä sieltä kuvankin, missä oli toisen miehen kainalossa rakastuneen näköisenä kädet ympäri kiedottuna.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan katoamalla. Yhtäkkiä mies vaan esitti kuin ei olisi koskaan tunnettukaan. Inhoan tuollaista selkärangattomuutta. Jos ei halua enää seurustella, voisi vain sanoa sen. En tiedä miksi aina menen sekaantumaan nynnyihin miehiin ja kaiken maailman peräkammarin poikiin, ilmankos käy näin. Ne ei osaa seurustella, eikä myöskään erota.

Aistin tässä sellaista justiina-vibaa, että epäilen omalla käytökselläsikin olevan osuutta asiaan. Vaikea olla kuvittelematta, ettei se heijastuisi jotenkin kun näytät pitävän miehiä nynnyinä peräkammarinpoikina ihan oletusarvoisesti. Aina seuraava mies saa kärsiä edellisten sikailut. Itsekin aikani sitä kiukuttelua ja v-ttuilua kuuntelin ja lähdin sitten menemään. Varmaan samat itkut silläkin muijalla, itsehän on toki täysin syytön.

Vierailija
22/31 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden seurustelun jälkeen nainen ghostasi täysin yllättäen. Edellisenä päivänä oltiin puhuttu yhteisen tuttavan bileisiin menosta, yritin soittaa millon lähdetään, liittymä oli suljettu. Parin viikon päästä kaverin kautta sain kuulla että uusi ukko oli samantien kierroksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin miestä luokseni ja hän oli jo vähän myöhässä. Kun ovikello sitten soi, tulija olikin miehen kaveri joka tuli kertomaan että mies lähtikin treffeille toisen naisen kanssa. Ei ollut halunnut minun tietävän ennen kuin näkee että nainen saapuu sovitulle paikalle. Teinitouhua 34v mieheltä.

Vierailija
24/31 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies esti yllättäen Facebookissa eikä vastannut viesteihin tai puheluihin. Kuulin että oli palannut exänsä kanssa yhteen ja oli lämmitellyt vanhaa suhdetta koko suhteemme ajan.

Mies jätti yllättäen ja kertoi ettei halua enää jatkaa. Syytä ei osannut sanoa. Uusi tyttöystävä muutti kotiimme viikon päästä poismuuttoni jälkeen ja mies väitti ettei ollut pettänyt minua. En uskonut hetkeäkään.

Molemmat kokemukset ovat opettaneet karvaalla tavalla.

Vierailija
25/31 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko ilmoitti juhannuksen alla että hänellä on uusi eukko jonka luo muuttaa. Mulla oli justiinsa loma alkamassa ja siinä meni se kesä. Ukko jätti mut ja mukulansa siihen paikkaan eikä siitä ole juuri sen jälkeen kuultu. Uutta ukkoa en ole ottanut enkä piruvie ota!! Pettävät ja jättävät ihan jokainen kun munallaan ne kaikki ajattelevat. 

Vierailija
26/31 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Post-it lapulla.

T: Carrie Bradshaw

Vierailija
27/31 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäinen oikea poikaystävä ei edes jättänyt mua vaan ghostasi yhtäkkiä ja kävi samana iltana panemassa "kaveriani". Olin 16 ja poikkis 20.

Vierailija
28/31 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuattehan te, että tällä lailla toisen poissaollessa tavarat vieden erotaan silloin ja käytönnössä vain silloin kun toisen pelätään heittäytyvän väkivaltaiseksi eron hetkellä. Nämä teidän nyksät ja tutut on varmaan teille olleet tosi mukavia hyviä jätkiä, mutta jokin näyttää silti saaneen sen ex-puolison varovaiseksi.

Vierailija
29/31 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yks-ex, mies sanoi, että voit tapailla muitakin, että hänelle se sopii ja voidaan mekin (harrastaa seksiä). Sanoin kiitos ei. Se oli sen lorun loppu.

Vierailija
30/31 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanduudelis. Tuliko tytölle itkuinen ja paha olo kun mies jätti? 😢

Vierailija
31/31 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuattehan te, että tällä lailla toisen poissaollessa tavarat vieden erotaan silloin ja käytönnössä vain silloin kun toisen pelätään heittäytyvän väkivaltaiseksi eron hetkellä. Nämä teidän nyksät ja tutut on varmaan teille olleet tosi mukavia hyviä jätkiä, mutta jokin näyttää silti saaneen sen ex-puolison varovaiseksi.

Mulle tuli ihan sama mieleen. Jos kämppä on yht' äkkiä vaan tyhjä, siinä on pelätty todella paljon väkivaltaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi