Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein tapa, jolla sinut on jätetty?

Vierailija
21.06.2021 |

Laitan omani tähän aluksi, kun se tulee aina juhannuksena mieleen.
Eli olimme naisystäväni kanssa suunnitelleet yhteistä juhannusta kun hän päivää ennen yllättäen ilmoittikin, että hän lähteekin ilman minua juhannukseksi kaverinsa mökille. Laittoi sitten vielä sieltä kuvankin, missä oli toisen miehen kainalossa rakastuneen näköisenä kädet ympäri kiedottuna.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuoden suhde päättyi niin, että miehen uusi nainen laittoi Facebookin messengerissä viestiä, että minä ja tämä mies ollaan erottu ja he ovat nyt yhdessä.

Ok, eipä siinä sitten. Jälkeenpäin mietittynä ei mikään hirveä menetys, kun ei ollut munaa edes itse sitä viestiä laittaa. Saati että olisi kasvotusten eronnut.

Vierailija
2/31 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ei olisi törkeä tapa jättää av-mamman mielestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde päättyi siihen kun kaverini näki miehen deittipalvelussa ja kun mainitsin siitä miehelle, niin hän oli sitä mieltä että emme edes ole suhteessa ja näin ollen hän ei ole minulle tilivelvollinen. Sen jälkeen hän vonkasi minua siihen saakka kun uus oli haavissa ja pisti sitten välit poikki täysin. Melkoinen kultakimpale! :D

Vierailija
4/31 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pyrkinyt jättämään mahdollisimman ei törkeästi.

-En ole pettänyt

-En ole valehdellut

-En ole ollut selkärangaton muuli ja laittanut jotain kusista tekstiviestiä.

Kasvotusten, rehellisesti mutta loukkaamatta, keskustellen.

Vierailija
5/31 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jätettiin n. vuoden suhteesta ns. ghostaamalla. Eli ei viitsinyt vastata puheluihin. Olin hänen luonaan vahtimassa hänen kissaansa, kun hän oli työmatkalla ja päätti silloin jättää noin.. Todella tyylikästä. Lopulta laittoi viestiä, että puhutaan, kun tulee kotiin. Eli oletti vielä, että olisin hänen luonaan, nukkuisin hänen sängyssään ja odottaisin, että hän tulee kotiin jättämään minut. Jätin kissalle ruokaa reilusti ja lähdin kotiin. Olisi jättänyt kasvotusten ennekuin lähti työreissuun, koska varmasti silloinkin tiesi, ettei suhde tule jatkumaan, munattomana miehenä käytti vielä hyväksi ja sai ilmaisen kissanvahdin reissun ajaksi.  

Vierailija
6/31 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan katoamalla. Yhtäkkiä mies vaan esitti kuin ei olisi koskaan tunnettukaan. Inhoan tuollaista selkärangattomuutta. Jos ei halua enää seurustella, voisi vain sanoa sen. En tiedä miksi aina menen sekaantumaan nynnyihin miehiin ja kaiken maailman peräkammarin poikiin, ilmankos käy näin. Ne ei osaa seurustella, eikä myöskään erota.

Vierailija
7/31 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysi asentamaan Signal viestipalvelun ja ensimmäinen viesti oli, että tämä oli nyt tässä.

Vierailija
8/31 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi 12 vuoden jälkeen erota minusta. Kysyin, onko hänellä joku toinen. Mies kiisti jyrkästi ja sanoi, että on vain väsynyt minuun. Pari viikkoa eron jälkeen mies asui jo yhdessä uuden naisensa kanssa. 

Vierailija
9/31 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli puhuttu erosta, mutta ymmärsin miehen muuttaneen mielensä. Asuin eri paikkakunnalla, mutta tiettyjen avujeni takia minua oli ilmeisesti kiva vielä hyödyntää, aina kun mahdollista.

Jouduin sitten pulaan yksissä opiskelijajuhlissa vieraassa kaupungissa ja soitin exälle myöhään illalla itkuisena reittineuvoja, humalassa puistonpenkiltä. Ex neuvoi hetken ja ilmoitti äkkiä säikähtäneen kuuloisena soittavansa myöhemmin takaisin lyöden luurin korvaan. Ei soittanut koskaan takaisin ja laittoi kai numeroni estoon.

Se oli kova paikka nuorelle ja umpirakastuneelle idiootille liki kolmen vuoden seurustelun jälkeen. Ensin luulin jotain pahaa sattuneen ja yritin kännissä etsiä sen läheisten yhteystiedot, jos joku kävisi tarkastamassa miehen kodin. Sitten suunnittelin itse meneväni ekalla junalla tai lähettäväni jonkun oman tutun siitä kaupungista katsomaan. Juna asemalle käveltyäni, olin sen verran selvinnyt, että tajusin miehellä todennäköisesti olevan uusi suhde, joka pamahti paikalle kesken puhelun ja mies on väittänyt kaikille muille meidän eronneen jo silloin kun jouduin vaihtamaan paikkakuntaa. Mutta en siis koskaan saanut tietää varmasti. Ajattelin, että mulle olisi kuitenkin soitettu, jos se olisi kuollut tai loukkaantunut.

Se mies oli aina pelkuri.

Vierailija
10/31 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei onneksi tällaisia kokemuksia ole, mutta puolisoni puolesta olen usein ollut järkyttynyt: hän on kerran ennen minua elänyt avoliitossa naisen kanssa, joka jätti työpäivän aikana laittamalla tekstiviestin, että haluaa erota. Ei selityksiä. Kotiin tullessa puolet huonekaluista oli viety ja avain jätetty pöydälle, puhelimeen ei luonnollisestikaan enää ikinä vastannut. Yhteisten tuttujen kautta sitten kuuli, että arvon leidi oli muuttanut takaisin kotipaikkakunnalleen ja hommannut yhteisen asunnon jonkun toisen miehen kanssa.

Epäilemättä jotain "merkkejä" on ollut ilmassa, puolisoni kun on sitä tyyppiä jolle asioista pitää sanoa suoraan, hän ei pienistä vihjailuista ja mielenosoituksista ota onkeensa, mutta onhan tuo nyt törkeää, varmasti vaatinut pidempiaikaista suunnitteluakin, jos kerran yhteinen kämppä on hommattu ja muuttokin onnistuttu ajoittamaan tismalleen toisen työpäivälle...

Vierailija
11/31 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi 12 vuoden jälkeen erota minusta. Kysyin, onko hänellä joku toinen. Mies kiisti jyrkästi ja sanoi, että on vain väsynyt minuun. Pari viikkoa eron jälkeen mies asui jo yhdessä uuden naisensa kanssa. 

Noin voi kyllä käydä oikeastikin. Meille tuli ero puolisoni käytöksen vuoksi ja jo puolitoista viikkoa eromme jälkeen minulla oli uusi kumppani. Se suhde kesti puoli vuotta.

Vierailija
12/31 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katosi kolmeksi päiväksi. Vauvamme oli 9kk. Tila hoidettavana. Kun sitten tuli kotiin, jätti sormuksen pöydälle, pakkasi vähän vaatetta ja lähti. Jäin yksin selvittämään kaiken, tila piti myydä, eläimille löytää paikat ja pysyä järjissään pienen lapsen takia.

6kk myöhemmin halusi tavata lastaan ja vaati osuuttaan mm. minun omistamistani työkaluista ja koneista. Tilan kaupantekoon tuli kun oli pakko, ei kysynyt yhtään mitään lapsestaan tai muustakaan.

Vierailija
13/31 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmoitti yhtäkkiä muuttavansa toiselle paikkakunnalle. Asunto ja työpaikka oli jo hankittu, ja tuolla paikkakunnalla asuva uusi naisystäväkin oli raskaana hänelle.

Vierailija
14/31 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti saapui juhliin uuden kanssa.

Vierailija
15/31 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et Tuossa naisvihassasi huomannut, että tämän ketjun aloittaja on mies.

Vierailija
16/31 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostattu. Ei oman reissunsa jälkeen enää vastannut puhelimeen. Kun vihdoin sain kiinni, niin.selitys oli, ettei pidä hankalista tilanteista. Löysin uuden samana iltana 😉.

Kolmen vuoden suhteen jälkeen yksi sai pinnisteltyä vaivalloisesti, että haluaa olla pelkkä kaveri. Jätti mulle yksin selvitettäväksi muutot ja kaikki. Jälkeenpäin sain tietää, että oli pettänyt vuoden. Puoli vuotta erosta tuli kinuaan takasin.

Vierailija
17/31 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlattu piti naisystävänsä kanssa kotibileet meillä ja minut häädettiin mökille yöksi. Ei saanut illalla / yöllä yhteyttä ja aamulla tuli kielto palata kotiin, kun muka naisystävä edelleen siellä eikä tykkäisi, jos tulisin sinne.

Lähdin mökiltä kauppaan ja näin tämän naisystävän siellä kaupassa. Pistin viestin, joko saa tulla kotiin. Ei saa, kun naisystävä ei ole vielä lähtenyt. Selvä, heräsi vähän epäilykset.. Paljastui, että oli toinen mies siellä ollut koko yön ja aamun.

Olin henkisesti kyllä aika paskana, kun mietin kihlatun ja vieraan miehen paneskelleen siellä ja yöpöydällä vielä meidän iloinen kuva esillä.

Kävi ilmi, että teki noin koska halusi erota.

Vierailija
18/31 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vitsit, melkein samat. Uusi parisuhde oli selkäni takana jo lämmiteltynä, ja ajatus ilmeisesti oli vaihtaa lennosta toiseen.

Jotain kuitenkin tapahtui, ja tämä tuote pari erosi jo ennenkuin mitään ehti kunnolla alkaakaan 👍

Itse olen nyt tyytyväinen sinkku. Pienen muutosahdistuksen jälkeen näin, miten avoin maailma odottaa. Sekä oma, ihana koti 😊

Vierailija
19/31 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mitä juttuja. Omani kalpenee näiden rinnalla! Oltiin tapailtu kuukausi tai kaksi. Olin laittautunut treffeille ja matkalla paikalle, kun tuli txt, että ei ole enää kiinnostunut. Eka poikakaveri ja olin 18, ehkä siksi se tuntui erityisen pahalta. Ja edelleen muistelen häntä lämmöllä

Vierailija
20/31 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei onneksi tällaisia kokemuksia ole, mutta puolisoni puolesta olen usein ollut järkyttynyt: hän on kerran ennen minua elänyt avoliitossa naisen kanssa, joka jätti työpäivän aikana laittamalla tekstiviestin, että haluaa erota. Ei selityksiä. Kotiin tullessa puolet huonekaluista oli viety ja avain jätetty pöydälle, puhelimeen ei luonnollisestikaan enää ikinä vastannut. Yhteisten tuttujen kautta sitten kuuli, että arvon leidi oli muuttanut takaisin kotipaikkakunnalleen ja hommannut yhteisen asunnon jonkun toisen miehen kanssa.

Epäilemättä jotain "merkkejä" on ollut ilmassa, puolisoni kun on sitä tyyppiä jolle asioista pitää sanoa suoraan, hän ei pienistä vihjailuista ja mielenosoituksista ota onkeensa, mutta onhan tuo nyt törkeää, varmasti vaatinut pidempiaikaista suunnitteluakin, jos kerran yhteinen kämppä on hommattu ja muuttokin onnistuttu ajoittamaan tismalleen toisen työpäivälle...

Tutun tutulle tapahtui melkein samalla tavalla. Tänä tapahtui ennen kännyköiden yleistymistä ja nettiä. Hän oli ollut ulkomailla opiskelemassa, ja kotiin palattuaan totesi yhteisen asunnon olevan puolityhjä. Avokki oli kai jonkun lapun sentään jättänyt pöydälle. Oli alkanut seurustella toisen miehen kanssa. Ei tässä vielä kaikki, vaan mies joutui selvittelemään ex-tyttöystävän kanssa mm. keittiövälineiden ja muun pikkutavaran jakoa naisen vaatimuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän