Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi? Traumoja?
Miten se tapahtui, kenen kanssa?
Avaudun nyt tästä ensimmäistä kertaa.
Olin 14-vuotias. Olin päässyt juuri kahdeksannelta luokalta ja ensimmäinen kesä jolloin aloin ottaa alkoholia.
Olin kavereideni kanssa ns.festareilla, jossa oli paikkakunnan nuorisoa ja vähän vanhempaakin väkeä, ikähaarukalla 13-30 v.
Olin paria päivää aiemmin tekstaillut 24-vuotiaan miehen (nulikkahan tuon ikäinen on, mutta 14-vuotiaasta kaikki yli 16-vuotiaat oli jo tosi vanhoja ja 24-vuotias oli MIES)
kanssa, joka ajelutti kavereidensa kanssa alaikäisiä autollaan. Niin kuin kaikki muutkin amikset siellä..
Tiesin että tulen harrastamaan seksiä kyseisen miehen kanssa, koska olimme sopineet että menen hänen luokseen yöksi festareilta. Vanhemmilleni valehtelin yöpyväni ystäväni luona..
Olin ihan hirveässä humalassa kun aamuyöstä saavuimme miehen kotiin. Ja minua alkoi pelottaa ja paniikissa myönsin olevani neitsyt ja se hävetti minua.
Mies lupasi olla varovainen, en osannut rentoutua ja valitin että sattuu. Mies vain nauroi että sehän on vain sormi. Se sattui ihan pirusti. En ollut eläissäni edes työntänyt alapäähäni mitään, en edes tamponia, joten olin ihan totally neitsyt.
Mies pani minua koko yön, ja minuun sattui ihan julmetusti. En kehdannut pyytää häntä lopettamaan, annoin vain kaiken tapahtua..
Seuraavana päivänä menin kotiin suihkuun ja minusta valui hirveästi verta. En pystynyt kunnolla istumaan viikkoon.
Sen jälkeen elämäni alamäki alkoi. Harrastin yhden yön juttuja monen vanhemman miehen kanssa (tässä tapauksessa nämä "miehet" olivat 19-26-vuotiaita.)
Minulla oli tosi paha olo ja tuota ekaa kertaa en pystynyt edes ajattelamaan moneen vuoteen, koska se oksetti minua ja koin hirveää häpeää.
Nyt olen 23-vuotias. Olen edelleenkin todella huono sanomaan EI ja pyrin aina miellyttämään muita. Joskin tätä työstän ja vähän itsevarmemmaksi olen tullut.
Miten te menetitte neitsyyden? Toivottavasti teillä on parempia kokemuksia.
Anteeksi kirjoitusvirheet. Niitä varmasti riittää.
Kommentit (29)
Ihan tavallinen tarina, 17-vuotiaana 23-v poikaystävän kanssa, joka oli paljon kokeneempi. Ei ollut erityisen mukavaa ja sattuikin, ja keskeytettiin. Mutta paremmaksi se muuttui pian :)
Muista ap, et toi mitä kävi ei ollut millään lailla sun vikasi. Pääset siitä varmasti yli vielä joskus, mutta se varmaan vaatii paljon asian käsittelyä.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:00"]
18 v. Poikaystävä oli salaa laittanut ravintolassa juomiini lisää alkoholia. Sammuin...
[/quote]
Mitä? Teitkö rikosilmoituksen?
[/quote]
En, valitettavasti :(
Tekisi mieli laittaa fb kautta viestiä, vaikka aikaa kulunut yli 25 v.
[/quote]
Mitä sitten kirjoittaisit? Ootko valmis siihen, että mies voi edelleen olla yhtä idiootti :/
Olin vähän alle 16v ja olin kavereiden kanssa ruotsinlaivalla. Päädyin sänkyyn naapurihytin 22v miehen kanssa. Olin humalassa, mutta "tiesin mitä tein". Ei sattunut ja kaikki meni hyvin, harrastettiin seksiä ainakin kolme kertaa yön aikana. Ei ole jäänyt traumoja vaikka virallisesti tuo oli rikos.
Ap:n kokemus on lakikirjan mukaan seksuaalinen hyväksikäyttö.
21 lisään:
Miksi ette tee/ tehneet rikosilmoitusta? Älkääkä sanoko että en halua, koska ei kyse ole vaan teistä. Kyse on uusien uhrien estämisestä.
Ja jos trauma ei lähde pois niin harkitkaa terapiaa että olo helpottuu.
Vähää vaille 20-v ensimmäisen poikaystävän kanssa, ei onnistunut ekalla kerralla kun sattui. En olisi muuten tunnustanut olevani neitsyt, mutta onneksi hän osasi sitä arvostaa.
Juuri täyttänyt 14-vuotta, olin "seurustellut" samanikäisen poikaystäväni kanssa jo vuoden ennen sitä. Aloittelimme pussailulla, mistä siirryimme hissukseen eteenpäin kokeillen kaikkea mahdollista, vuoden päästä menetimme molemmat yhdessä neitsyytemme. Ei ollut mikään maailmaa järisyttävä kokemus, kesti ehkä minuutin kaks, mutta oikeastaan aika hyvä se oli ensimmäiseksi kerraksi, ei sattunut ollenkaan. Tunsimme molemmat toisemme, ja jatkoimme seurustelua vielä vuoden ja seksielämä oli aika vilkasta ja sain sen myötä paljon itsevarmuutta ja rohkeutta seksiin. Näin vanhempana on vaikea uskoa että se tapahtu noin nuorena, mutta ilmeisesti olin valmis siihen ja edelleen nautin seksistä erittäin paljon. Kyllä lämmöllä muistelen ensimmäistä poikaystävää ja kaikkia juttuja mitä kokeilimme ensimmäistä kertaa toistemme kanssa!
PS. Ehkä sain liikaakin varmuutta tuohon seksiin, muistan että erosimme lopulta sen takia, että olin näyttänyt tissit Messengerin webkamerassa hänen kaverilleen... Voi että noita teinivuosia.
16v, oma sänky, pojan kanssa josta kovasti pidin. Jälkiviisaana tekisin asioita toisin mutta ei kaduta. Kyseinen jätkä saa edelleen mun sukat pyörimään!