Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi? Traumoja?

Vierailija
13.06.2014 |

Miten se tapahtui, kenen kanssa?

Avaudun nyt tästä ensimmäistä kertaa.

Olin 14-vuotias. Olin päässyt juuri kahdeksannelta luokalta ja ensimmäinen kesä jolloin aloin ottaa alkoholia.

Olin kavereideni kanssa ns.festareilla, jossa oli paikkakunnan nuorisoa ja vähän vanhempaakin väkeä, ikähaarukalla 13-30 v.

Olin paria päivää aiemmin tekstaillut 24-vuotiaan miehen (nulikkahan tuon ikäinen on, mutta 14-vuotiaasta kaikki yli 16-vuotiaat oli jo tosi vanhoja ja 24-vuotias oli MIES)

kanssa, joka ajelutti kavereidensa kanssa alaikäisiä autollaan. Niin kuin kaikki muutkin amikset siellä..

Tiesin että tulen harrastamaan seksiä kyseisen miehen kanssa, koska olimme sopineet että menen hänen luokseen yöksi festareilta. Vanhemmilleni valehtelin yöpyväni ystäväni luona..

Olin ihan hirveässä humalassa kun aamuyöstä saavuimme miehen kotiin. Ja minua alkoi pelottaa ja paniikissa myönsin olevani neitsyt ja se hävetti minua.

Mies lupasi olla varovainen, en osannut rentoutua ja valitin että sattuu. Mies vain nauroi että sehän on vain sormi. Se sattui ihan pirusti. En ollut eläissäni edes työntänyt alapäähäni mitään, en edes tamponia, joten olin ihan totally neitsyt.

Mies pani minua koko yön, ja minuun sattui ihan julmetusti. En kehdannut pyytää häntä lopettamaan, annoin vain kaiken tapahtua..

Seuraavana päivänä menin kotiin suihkuun ja minusta valui hirveästi verta. En pystynyt kunnolla istumaan viikkoon.

Sen jälkeen elämäni alamäki alkoi. Harrastin yhden yön juttuja monen vanhemman miehen kanssa (tässä tapauksessa nämä "miehet" olivat 19-26-vuotiaita.)

Minulla oli tosi paha olo ja tuota ekaa kertaa en pystynyt edes ajattelamaan moneen vuoteen, koska se oksetti minua ja koin hirveää häpeää.

Nyt olen 23-vuotias. Olen edelleenkin todella huono sanomaan EI ja pyrin aina miellyttämään muita. Joskin tätä työstän ja vähän itsevarmemmaksi olen tullut.

Miten te menetitte neitsyyden? Toivottavasti teillä on parempia kokemuksia.

Anteeksi kirjoitusvirheet. Niitä varmasti riittää.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/29 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19 ja kumppani lähes 40-vuotias ja naimisissa. Panimme kaksi päivää putkeen. Oli ihanaa ja opettavaista, ei jäänyt traumoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vähän päälle 17 ja jo pitkään halunnut aloittaa seksielämän. mulle se ei ollut niinkään tunnekysymys, vaan puhdasta halua. seikkailin bileissä, muttei ikinä syystä tai toisesta niiden jätkien kanssa päästy itse asiaan. kun sitten kerran yks suunnilleen mun ikäinen jätkä heitti vitsillä tulevansa mun luo ( ei ollut yöpaikkaa, pitkä juttu) tartuin tilaisuuteen ja ilmoitin kaikkien kuullen että okei, selvä homma. vanhempani heräsivät ja pistivät pojan pihalle, vieläkin naurattaa. jälkikäteen kuulin jutun lähteneen kiertämään, jolloin lähetin pojalle raivostuneen viestin ja valehtelin kyselijöille. siihen loppui juorut. siitä lähtien harrastinkin sitten fiksumpia irtosuhteita nimettömänä valikoivammin, painotan vielä että hauskaa on aina ollut eikä todella mitään morkkista.

Vierailija
4/29 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin 19 ja mies jotain 25. oli eka poikaystävä. aikasemminkin olisi ollut mahdollisuuksia, mutta halusin ekan kerran olevan jonkun tärkeän ihmisen kanssa. kokemus oli.. noooh, mitäänsanomaton :D

Vierailija
5/29 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana. Ainoa trauma oli suuri pettymys. Yhdyntä kesti varmaan kokonaisen minuutin jos sitäkään.

Vierailija
6/29 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävä kokemus sulla AP. Toivottavasti saat asiaa työstettyä.

Itse menetin neitsyyteni 16-vuotiaana n. puolen vuoden seurustelun jälkeen saman ikäiselle pojalle, jolle kerta oli myös ensimmäinen. Hyvät muistot siitä jäi, vaikkei mennytkään täysin suunnitellusti. Oltiin ostettu kondomit etukäteen ja opeteltiin niiden käyttöä, mutta tarkoitus ei ollut vielä varsinaisesti panna.Poika halusi sitten "kokeilla" vähän huulilla :D Meni kuitenkin sen verran sisään, että sanoin "No nyt se meni jo ni tehää nyt loppuu ku nyt se neitsyys sit kuitenki meni" tms yhtä fiksua. Pari työntöä ja valmista tuli. Piti vielä kiireessä pukea ja siistiä jäljet ennen pojan vanhempien töistä tuloa. Loppupäivä kului hymy korvissa ja harjoituksia jatkettiin myöhemmin.

Vierailija
7/29 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v. Näytin tosin vielä 18v

Ja oli suuri pettymys.

Vierailija
8/29 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kohdallahan on ollut lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö

Vierailija
9/29 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotiaana hääyönä. Hyvä muisto jäi eikä kaduta, että säästin itseäni.

Vierailija
10/29 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 23:58"]

Aloittajan kohdallahan on ollut lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö

[/quote]

Samaa ajattelin minäkin. En voi ymmärtää mitä tuon jätkän päässä oikein on liikkunut. 

Vierailija
11/29 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v. Poikaystävä oli salaa laittanut ravintolassa juomiini lisää alkoholia. Sammuin...

Vierailija
12/29 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:00"]

18 v. Poikaystävä oli salaa laittanut ravintolassa juomiini lisää alkoholia. Sammuin...

[/quote]

Mitä? Teitkö rikosilmoituksen?

Vierailija
13/29 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 17-v kihlattuni kanssa joka silloin 20 - kummankin eka kerta :) nykyisin naimisissa jo 5 vuotta ja hyvin menee. Muistan kavereideni hämmästelleen että oliko se nyt oikeesti mun eka kerta (olin kuulemma vähän huoramaisempi eikä minusta olisi uskonut?)

Vierailija
14/29 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:00"]

[/quote]

Mitä? Teitkö rikosilmoituksen?

[/quote]

En, valitettavasti :(

Tekisi mieli laittaa fb kautta viestiä, vaikka aikaa kulunut yli 25 v.

Vierailija
15/29 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, ap, oletkohan itse tiedostanut, että tuo on lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä?

Vierailija
16/29 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhea mikä kokemus sinulla ap :( ei ihme että jäi traumat. Itse olin 15v mikä on varmaan aika normaali ikä neitsyyden menettämiseen. (Ainakin kaveripiirissä tuntui olevan) olin silloisen poikakaverin luona yötä, kaikki vain tapahtui ikään kuin huomaamatta enkä osannut sanoa ei. Seuraavana aamuna menin apteekkiin ostamaan jälkiehkäisypillerin. Olisi voinut siis paremminkin mennä, olisi pitänyt pystyä keskustella asioista kunnolla etukäteen..

Vierailija
17/29 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17, poikaystävä 18. Oltiin oltu 2 vuotta kimpassa. Ihan mukava kokemus omassa sängyssä, ei sattunut ja kesti ehkä minuutin ;-)

Vierailija
18/29 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana (täytin 3 kk päästä 16) ja silloinen poikaystävä oli 17 vuotta. Eka kerta oli älyttömän upea kokemus ja kaikki meni hyvin. Tuosta on aikaa 20 vuotta ja virkäkin muistelen sitä.

Vierailija
19/29 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v, jätkä oli muistaakseni 21 tai 22. Nimeäkään en tiedä, puhtaasti yhden yön tuttavuus. Oli todella hellä, antoi aikaa ja sain sen yön aikana tutustua rauhassa omaan kehooni ja miehen kehoon. Yhdyntää kesti vain sen verran että neitsyys meni mutta kun minuun sattui ihan julmetusti niin oli ehkä 10 sekuntia sisälläni eikä painostanut uudestaan siihen vaikka sen jälkeen vietimme vielä nelisen tuntia alasti yhdessä.

Ihana muisto jäi, paremmin en olisi voinut valita.

Tulin surulliseksi ap:n kertomuksesta, toivottavasti sinäkin löydät jonkun jonka kanssa saisit niin ihanan kokemuksen että voit siirtää ekan kertasi menneisyyden pahaksi uneksi.

Vierailija
20/29 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v ja mies 20 v, eka kerta molemmilla. audin apukuskin penkillä. .....alkaa panettaa kun muistelen sitä kiimaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi