Ootko koskaan elämäsi aikana langennut Janneen?
Tahdon tietää, paljonko meitä on. Symppis muuten kyllä :(
Kommentit (83)
Olen langennut kerran ja oli niin surkee, että toista Jannee ei ole tullut:)
Jep, langennut olen minäkin. Hyvää seksiä, jonkun aikaa mukavaa ja ihanaa, kunnes totuus alkoi puskemaan esiin. Myönsi itsekin, ettei vaan pysty olemaan uskollinen. Joku onneton meni sen kanssa naimisiinkin ja pykäs tenavan... Noh, Jannella edelleen seikkailuja :)
En. Janne puolestaan oli pahin koulukiusaajani aikanaan.
esikoista odotellaan Jannen kanssa <3
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:48"]Jep, langennut olen minäkin. Hyvää seksiä, jonkun aikaa mukavaa ja ihanaa, kunnes totuus alkoi puskemaan esiin. Myönsi itsekin, ettei vaan pysty olemaan uskollinen. Joku onneton meni sen kanssa naimisiinkin ja pykäs tenavan... Noh, Jannella edelleen seikkailuja :)
[/quote]
Ja sua niin vituttaa :D
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 12:44"]Kohta on Vaasassa sutinaa....ei Janne-parka tiedä mikä iski:)
[/quote]
Mitä tarkoitat?
Voi teitä, mikä ketju. En olisi uskonut että Janneismi on näinkin laaja ilmiö! Hyvät naurut sai tästä ketjusta ja voisimpa vaikka vannoa että "oman" Janneni sieltä olin tunnistavinani. Harmi kun hän on niin uskoton, koska on niin ihana :) Asiattomuuksiin meni tämä ketju, sillä ainakaan tämä minun tuntemani Janne ei ole Vaasasta. Pyydänkin moderaattoria poistamaan vaikka koko ketjun!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:58"]Voi teitä, mikä ketju. En olisi uskonut että Janneismi on näinkin laaja ilmiö! Hyvät naurut sai tästä ketjusta ja voisimpa vaikka vannoa että "oman" Janneni sieltä olin tunnistavinani. Harmi kun hän on niin uskoton, koska on niin ihana :) Asiattomuuksiin meni tämä ketju, sillä ainakaan tämä minun tuntemani Janne ei ole Vaasasta. Pyydänkin moderaattoria poistamaan vaikka koko ketjun!
[/quote]
Ja tän siis kirjoitti ap
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:58"]Voi teitä, mikä ketju. En olisi uskonut että Janneismi on näinkin laaja ilmiö! Hyvät naurut sai tästä ketjusta ja voisimpa vaikka vannoa että "oman" Janneni sieltä olin tunnistavinani. Harmi kun hän on niin uskoton, koska on niin ihana :) Asiattomuuksiin meni tämä ketju, sillä ainakaan tämä minun tuntemani Janne ei ole Vaasasta. Pyydänkin moderaattoria poistamaan vaikka koko ketjun!
[/quote]
Ja tän siis kirjoitti ap
[/quote]
No itepä alotit
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:58"]Voi teitä, mikä ketju. En olisi uskonut että Janneismi on näinkin laaja ilmiö! Hyvät naurut sai tästä ketjusta ja voisimpa vaikka vannoa että "oman" Janneni sieltä olin tunnistavinani. Harmi kun hän on niin uskoton, koska on niin ihana :) Asiattomuuksiin meni tämä ketju, sillä ainakaan tämä minun tuntemani Janne ei ole Vaasasta. Pyydänkin moderaattoria poistamaan vaikka koko ketjun!
[/quote]
Ja tän siis kirjoitti ap
[/quote]
mikähän tässä nyt oli asiatonta? :D
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 23:57"]Olen. Ei sitten loppujenlopuksi halunnutkaan suhdetta kun ero exästä oli kuulemma liian tuore. Ja Vitut.
[/quote]Paula?
Janne pelasti minut. Ikuisesti kiitollinen. Vieläkin ystäviä.
Rakastan Jannea vieläkin vaikka meillä molemmilla on jo uudet :(
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 23:57"]Olen. Ei sitten loppujenlopuksi halunnutkaan suhdetta kun ero exästä oli kuulemma liian tuore. Ja Vitut.
[/quote]
kyseessä vaasalainen kauppias?
[/quote]
Vaasalainen kauppias Janne on niin hot!
Janne ei sopinut mulle mieheksi, mutta vielä huonompi oli Hannu!
Olen naimisissa Jannen kanssa. Meillö on yksi yhteinen lapsi ja toinen tulossa.