Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot tissit!

Vierailija
13.06.2014 |

Myönnän, olen sairas mies. Mutta rakastan isoja utareita. En osaa rakastaa muita. Tapanko itseni heti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka

Vierailija
2/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta vaan. Minä taas rakastan tummia miehiä joilla on isot vatsalihakset!

-blondi lauta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä mieltymyksinesi kiinnostatkin kuin rutto.

Vierailija
4/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tapanko? Isoista rinnoista pitävä mies on paska, sanotte että pitää kuolla. Jos saan klo 24 mennessä enemmän alapeukkuja, teen itsemurhan.

Vierailija
5/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se parempi isot tissit ja paska luonne vai normitissit ja hyvä luonne? Jos laitat tissit kaiken edelle niin oma on ongelmasi kun naisen kanssa ei suju, ja jos oot valmis joustamaan niin oot varmaan kuin kuka tahansa mies. Jos otat normitissisen ja haaveilet siitä duunipaikan megatissi-Tiinasta niin hyi sua, se on limanuljaskaa. Mikäs ongelma tässä jos otat naisen jossa kaikki mielestäs kohdallaan, jos sellaisia paljon löytyy.

Vierailija
6/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän vammaisiakin joku rakastaa mutta eritavalla. Isojen tissien rakastaminen on aitoa.

Vierailija
7/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin pienitissisenä en koe menettäväni mitään, olit elossa tai et. Et ainakaan minun elämääni häiriköi, tai oletan ettei minun olemassaoloni sentään sinua häiritse???

Vierailija
8/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä tapa itseäsi. Minkäs sitä mieltymyksilleen mahtaa. Minä tykkään vain komeista miehistä, enkä sille mitään voi. En vaan pysty kiihottumaan mistään rekkamies Ranesta vaikka kuinka yrittäisin.

Vierailija
9/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saadaanko me pienitissiset kans lupa olla täällä maan päällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi