Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka ei halua peppuseksiä?

Vierailija
13.06.2014 |

Onko niitä paljonkin, miehiä jotka ei sitä halua ollenkaan? minun avomieheni ei pidä yhtään ajatuksesta mutta olemme kokeilleet sitä muutaman kerran, se vain välillä menee pieleen kun sillä ei meinaa pysyä kovana.

Minä ainakin kovasti haluisin ja sen aikaa kun se on sisällä niin tuntuu ihanalta.. hän ei myöskään halua sormeaan sinne laittaa vaikka olisi ohuet hanskat kädessä, ainoastaan seksileluja voi laittaa.. Todella ikävää kun tässäkin roolit vaihtuneet kun naisena haluaisin sitä välillä ja hän ei tykkää ollenkaan, osaksi se on hankalaa isojen pakaroideni takia, vaikei olla sopivassa kulmassa ja jos sieltä tulee niitä eritteitä penikseen niinkuin välillä tulikin on se suurin syy miksei hän sitä halua :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa rouha huuhtelisi suolensa ensin! Siihen löytyy ihan varta vasten suunniteltuja huuhtelimia. Kakkaa kullin päässä kesken touhujen on turn off kenelle tahansa. Ja se löyhkä!

Vierailija
2/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia ja mistä löytyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google on keksitty > anuksenpuhdistaja.

Myös tavallinen alapesusuihku toimii hyvin. Painat sen peräreikää vasten ja avaat hanan. Varmista, että vesi on sopivan lämpöistä. Lasket vettä sisääsi niin että tunnet painetta suolessasi. Sitten päästät veden pönttöön. Tee niin monta kertaa, että vesi on täysin puhdasta.

Vierailija
4/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei vaikuta innostuneelta asiasta, (suoraan en ole kysynyt, mutta sivunnut aihetta myönteisesti eikä mies innostunut) mutta on jo yli 60 ja muutenkin aika lailla hyvin perinteisen tyylin miehiä. Että sellainen mies ainakin täällä tuskin haluaisi.

Vierailija
5/9 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimainen ja yksinäinen? sinun ei tarvitse olla, vierailu pohjoismaalaiset suurin dating sivuston

http://www.adultlove24.com/

Vierailija
6/9 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko paljon miehiä, joita kuvottaa pers'läpiseksi, mutta täällä ainakin on yksi sellainen.

Jos joku naisista, joiden kanssa olen ollut suhteessa, olisi ehdottanut jotain sinne päinkään, olisi kaikki muukin seksi kohtalaisen pienessä ajassa hiipunut olemattomiin. Yhden kanssa se tosin hiipui ilman uloste-erotiikkamieltymyksiäkin.

Miksi muuten tästä aiheesta tulee tänne nykyään joka vuorokausi n. puoli tusinaa aloitusta? Onko se yksi ja sama pers'läpeen fiksoitunut ja hieman infantiili henkilö, joka nämä kaikki on masinoinut?

Vierailija
7/9 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset miehet ovat homokammoisia!

Eivät ole sinut oman seksuaalisuutensa kanssa.

Vierailija
8/9 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 06:19"]

En tiedä onko paljon miehiä, joita kuvottaa pers'läpiseksi, mutta täällä ainakin on yksi sellainen.

Jos joku naisista, joiden kanssa olen ollut suhteessa, olisi ehdottanut jotain sinne päinkään, olisi kaikki muukin seksi kohtalaisen pienessä ajassa hiipunut olemattomiin. Yhden kanssa se tosin hiipui ilman uloste-erotiikkamieltymyksiäkin.

Miksi muuten tästä aiheesta tulee tänne nykyään joka vuorokausi n. puoli tusinaa aloitusta? Onko se yksi ja sama pers'läpeen fiksoitunut ja hieman infantiili henkilö, joka nämä kaikki on masinoinut?

[/quote]

Jos aihe kuvottaa sinua, niin se tarkoittaa että sinulla on siihen jotain tunnetta; et kuitenkaan pidä siitä, koska siihen liittyy myös vahvasti opittuja uskomuksia (esim. kasvatuksessa sinua on manipuloitu lialla pelottelemalla?) Muuten et menettäisi halujasi, ja jättäisi hyvää parisuhdetta, vain sen takia että toinen ehdottaa jotain uutta. Peppuseksistä tykkääminen ei liity mitenkään ulosteeseen, ainakaan minulla. Se on vain vastaavanlainen kokemus, kuin tavallinen yhdyntä.

Kun tätä palstaa seuraat, niin millaisia aloituksia toivoisit? Olen kyllä sitä mieltä, että "tavallisessakin" seksissä on nautinnon mahdollisuuksia enemmän kuin arvaakaan...!! Ilman että tarvii hakea jotain täysin erilaista.

Vierailija
9/9 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaakin VAIN peppuseksiä.

Niin ja... miltä miehestä mahtaa tuntua, kun sisään pitäisi vain päästä vaikka "portti on kiinni", ja pysyä vaan kivikovana... Välillä täytyy naisen auttaa, jotta mies pysyisi kovana ja yritystä voidaan sitten jatkaa. Ehkä esileikkiä pitäisi olla enemmän, jotta nainen rentoutuu ja päästää sisäänsä.

Kerran otin välillä suihin, se maistui kuivatulle mustikalle. Mikään ei haise kun peräsuoli on tyhjä (ei vaadi huuhtelua) ja paikat puhtaana! Mutta käytä vaan sitä seksilelua, jos se on teille mukavampi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä