Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yliluonnollista vai outo sattuma? :s

Vierailija
13.06.2014 |

Olen töissä sairaalassa. Viime yönä näin unta ala-asteen opettajastani, sanotaanko nyt että hänen nimensä oli Paavo Pesusieni (nimi siis luonnollisesti muutettu). Unessa tämä opettaja kuitenkin väitti vaihtaneensa sukunimekseen Pesuvadiksi. Viime yönä noihin aikoihin meidän osastollemme oli kirjautunut potilas jonka nimi oli Paavo Pesuvati.

Sanomattakin selvää ettei kyseessä ollut opettajani enkä muutenkaan tunne koko miestä.

Mulle on joskus ennenkin näkynyt unissa ihme juttuja ja sitten on käynyt ilmi, että oikeassakin elämässä näille ihmisille on juuri sen unen näkemisen aikana sattunut jotain. :/

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sukuNIMENSÄ

Ap

Vierailija
2/10 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt kaksi kertaa niin, että olen ajatellut jotakin ihmistä, jonka kanssa en ole vuosikausiin ollut tekemisissä, ja seuraavana päivänä häneltä on tullut kaveripyyntö facebookissa. 

En tiedä mitä ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on käynyt noin :)

Niin, mikä sitten on yliluonnollista. Ihmisen tieto on hyvin rajallista ja ehkä oikeasti onkin ihan luonnollista, että ihmiset ovat ns henkisellä tasolla yhtä.

Vierailija
4/10 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan tämän tapauksen ikuisesti: olin parikymppinen ja tyttöystäväni oli jättänyt minut (olen siis mies). Olin aivan paskana, koska rakastin tyttöä ja ero tuli aivan puun takaa. Seuraavana aamuna äitini soitti kesämökiltä minulle varta vasten ja halusi tietää onko minulla kaikki hyvin, koska hänelle oli yöllä tullut voimakkaasti sellainen tunne, ettei minulla olisi kaikki hyvin.

Ei voinut olla sattumaa, koska koskaan tätä ennen tai tämän jälkeen hän ei ole minulle tuollaisilla asioilla soitellut. Eikä ole ollut aihettakaan.

Vierailija
5/10 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan vaan sattumaa, mutta hyväksi muistoksi jäi. Eräänä aamuna herätessäni ensimmäiset sanani olivat "näin unta, että minulla oli vauva". Unessa laskin pikkuvauvaa sylistäni kehtoon ja siinä tiesin sen olevan oma vauvani.

Muutamaa viikkoa myöhemmin tein positiivisen raskaustestin ja tuota unta edeltävä ilta on 100% varmuudella se hetki, jolloin lapsi sai alkunsa :)

Vierailija
6/10 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:51"]

Itse muistan tämän tapauksen ikuisesti: olin parikymppinen ja tyttöystäväni oli jättänyt minut (olen siis mies). Olin aivan paskana, koska rakastin tyttöä ja ero tuli aivan puun takaa. Seuraavana aamuna äitini soitti kesämökiltä minulle varta vasten ja halusi tietää onko minulla kaikki hyvin, koska hänelle oli yöllä tullut voimakkaasti sellainen tunne, ettei minulla olisi kaikki hyvin.

Ei voinut olla sattumaa, koska koskaan tätä ennen tai tämän jälkeen hän ei ole minulle tuollaisilla asioilla soitellut. Eikä ole ollut aihettakaan.

[/quote]

Äidit tietää :) Toivottavasti olet päässyt asian yli. Elämässä pitää tulla jätetyksi ja jättää, mutta ei tietenkään liian minta kertaa. Oppia käsittelemään niitä tunteita.

Vierailija
7/10 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:51"]

[/quote]

Mulla on samantapainen kokemus. Olin opiskeluaikana juonut itseni todella kovaan humalaan ja kaatuillut pakkasella hankeen, ym. En ollut ikinä ollut niin humalassa. Isälle oli tullut yöllä sellainen tunne, ettei minulla ole kaikki kunnossa. Lisäksi hän oli nähnyt unta jostakin pojasta, joka oli tuonut minut kotiin punaisella autollaan. Olin tuona yönä miespuolisen kaverini seurassa ja tällä oli punainen auto. Isä ei tiennyt mitään, että aioin juoda sinä iltana, eikä tuntenut kaveriani. Kyllä vanhemmilla taitaa olla jokin kuudes aisti, mitä tulee omiin lapsiin. :)

Vierailija
8/10 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kertoi äskettäin nähneensä unta jossa eräs ihminen kuolee. No niin se kuolikin. Ja sai tiedon minulta ja unen näki paljon aikaisemmin.

Vierailija
9/10 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti eilen tiistaina aamulla klo. 05.30 viedä tyhjiä muovipulloja Elielin aukion S-Markettiin. Sekä ostaa Pepsi Cola-tölkkejä kuuden pakkaus.

Eikä mitä. Pepsi oli loppu. Eikä palautuskone toiminut.

Ei huvittanut viedä pullokassia takaisin kotiin, joten se tyhjennettiin paluumatkalla lähi-Alepaan. Josta oli tarkoitus ostaa jäätelö harmistukseen ja ne Pepsit. Raha (lompakossa vitosen seteli ja pullokassista kolmisen euroa) ei kuitenkaan riittänyt kuin jäätelöön. No, täytyy käydä uudestaan S-Marketissa keskiviikkoaamuna.

Tänään keskiviikkoaamuna tuli herättyä jo kolmelta, eikä helteeltä saanut nukuttua. Joten ennen kauppaan lähtöä kissa kainaloon ja kävelylle Eiran rantaan vielä sateen jäljiltä hieman viileään yöhön.

Rannassa puistonpenkillä näkyi lasinen viinipullo ja vieressä muovikassi. Otetaan talteen. Rahaa se on kymmenen senttiäkin. Siistiltä näyttävä muovikassikin hyötykäyttöön, eli pullo siihen. Kassi ei kuitenkaan ollut tyhjä. Jotakin painavaa oli sisällä: Avaamattomia Pepsi-tölkkejä kuuden pakkaus.

Vierailija
10/10 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan vaan sattumaa, mutta hyväksi muistoksi jäi. Eräänä aamuna herätessäni ensimmäiset sanani olivat "näin unta, että minulla oli vauva". Unessa laskin pikkuvauvaa sylistäni kehtoon ja siinä tiesin sen olevan oma vauvani.

Muutamaa viikkoa myöhemmin tein positiivisen raskaustestin ja tuota unta edeltävä ilta on 100% varmuudella se hetki, jolloin lapsi sai alkunsa :)

Ihanan viatonta