Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Lähetys epäonnistui. Yritä uudelleen"

Vierailija
01.06.2014 |

Olenko saanut mobiililla bannit palstalle :D? En voi aloittaa keskusteluja tai kommentoida mitään, aina tulee tuo teksti. Mistähän johtuu, onko muilla ollut samaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu. Joskus käynyt niin mutta kun tyhjentää välimuistin, selautiedot jne niin sitten pystyy lähettämään viestin. Testaa ja kerro toimiiko!

Vierailija
2/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tyhjensin kyllä sivuhistorian, ei lähtenyt ainakaan sillä.

Ärsyttää, joskus aiemminkin ollut näin. Minä olen tietysti kirjoittanut jotain megapitkää viestiä mobiililla, niin kyllä vtuttaa kun ei saa lähetettyä sitä vaikka miten yrittäisi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:18"]En tiedä mistä johtuu. Joskus käynyt niin mutta kun tyhjentää välimuistin, selautiedot jne niin sitten pystyy lähettämään viestin. Testaa ja kerro toimiiko!

[/quote]selauStiedot eli historian.

Vierailija
4/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä puhelin ja käyttöjärjestelmä? t. 2 ja 3 :D

Vierailija
5/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:23"]Mikä puhelin ja käyttöjärjestelmä? t. 2 ja 3 :D

[/quote]eiku 2 ja 4! Joo joo menen nukkumaan :D

Vierailija
6/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:22"]Mä tyhjensin kyllä sivuhistorian, ei lähtenyt ainakaan sillä.

Ärsyttää, joskus aiemminkin ollut näin. Minä olen tietysti kirjoittanut jotain megapitkää viestiä mobiililla, niin kyllä vtuttaa kun ei saa lähetettyä sitä vaikka miten yrittäisi.

ap

[/quote]

Tuttu tilanne.

Minä yleensä suljen tuolloin koko puhelimen ja käynnistän sen uudelleen.

Samalla mietin parannellun versiion viestistäni, joka jäi lähettämättä. Sitten naputan sen.

Vierailija
7/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis Samsung ja oletusselain (ei mitään tietoo mikä se on :D). Myös iPad ja Safari ovat tehneet tätä mukavaa yllätystä.

Tai sitten olen palstaillut muka liikaa ja selain on jotenkin ylikuormittunut :D?

Vierailija
8/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:30"]Mulla on siis Samsung ja oletusselain (ei mitään tietoo mikä se on :D). Myös iPad ja Safari ovat tehneet tätä mukavaa yllätystä.

Tai sitten olen palstaillut muka liikaa ja selain on jotenkin ylikuormittunut :D?

[/quote]Kokeile asetukset-> yksityisyys->poista henkilökohtaiset tiedot->valitse kaikki. t. Se sama sekoilija :D

Vierailija
9/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko tuota samaa ja ei varmasti bannia, nää sivut ei vieläkään toimi kännykällä. Etenkin kun kirjoittaa pitkästi tai haluaa todella sanoa mielipiteensä, niin eiii toimi :D

Vierailija
10/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha kiitos, nyt toimii taas <3! Olis vaan kiinnostavaa tietää, että mistä tuo aina johtuu..

Ap

Vierailija
11/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:39"]Haha kiitos, nyt toimii taas <3! Olis vaan kiinnostavaa tietää, että mistä tuo aina johtuu..

Ap

[/quote]Hyvä että musta oli apua! :) Haluaisin minäkin tietää että mistä johtuu. Sairaan ärsyttävää!

Vierailija
12/12 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse copy-pasteen viestin talteen tiedostoon, käynnistän puhelimen uudestaan, ja copy-paste sitten toiseen suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä