Teini-ikäinen poikani ei halua pitää leiriltä yhteyttä
Onko tämä tavallista. Riparilla. Ei halua soittaa eikä halua minä soitan. Ei laita viestejä. Kinusin kuvia. Niin 2 kuvaa lopulta pisti. Kun soitin, ei vastaillut oikeen mihinkään kysymyksiin. Jooo joo en tiiä, ei mitään, en tie, oliko muuta, mä lopetan, tuommoisia vaan jutteli. On aivan omituinen. Enkä soittanut kesken päivää, vaan kun olivat vapaalla ja kavereiden kanssa huoneessa jo. Oli normaali kotona, mutta heti kun leirille lähti, aivan ihme töykeä käytös. Meillä siis hyvät läheiset välit.
Kommentit (8)
Ei rippileirillä ole aikaa istua puhelimessa. Siellä on (lähes) koko ajan jotain tekemistä. Lisäksi omaa yksityistä tilaa ei ole juuri ollenkaan joten jos ei halua kaikkien kavereiden kuulen puhua niin sitten täytyy jättää puhumiset välistä.
Kukaan itseään kunnioittava teinipoika ei halua jutella äidin kanssa, kun kämppä on täynnä muita riparilaisia. Anna pojan olla, etkä sitten syyllistä, kun tulee leiriltä kotiin.
Se on jo käännytetty kulttiin. Ei olisi kannattanut päästää sellaiselle leirille.
Voi lapsiparkaa.
Tutulla myös läheiset välit äitiinsä. On perheellinen mies, mutta viettää paljon aikaa erityisesti äitinsä kanssa.
Talvella viikonloput perheineen vanhempien luona ja kesällä mökeillään yhdessä.
Tässä tapauksessa äiti on läheisriippuvainen. Sotkeutuu pojan asioihin.
OLisit tyytyväinen, että poika viityy eikä kaipaa koko ajan kontaktia kotiinsa. Kokee sinu tvarmaan nyt tunekeilevan, kun et anna tilaa. En minäkään halunnut leireiltä vanhempia kontaktoida. Samala tavalla ei halunnu tomakaan lapseni. Välit vanhempiin ovat minulla ja lapsellani kunnossa.
Lapsesi on mahdollinen introvertti ja sinä olet todennäkösesti ekstrovertti.
Ekstrovertit puskee aina omia näkemyksiään ja visiooitaa olettaen että kaikki ihmiset ovat samanlaisia.
Ihmiset on erilaisia, tämä kannattaa hyväksyä, tai näitä vastaavia tilanteita tulee lisää.
Minä olen introvertti enkä halua jakaa jokaista pientä päivän asiaa somessa tai yhtään missään.
Introvertti viihtyy parhaiten omissa oloissaan tai pari tarkkaan valittua kaveria, siksi varmaan suostuikin leirille, jotta saa hermot vähän taukoa perheilystä.