Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisenä unelmavartalo?

Vierailija
20.06.2021 |

Onnistuuko vielä?

Ärsyttää, että edellinen vuosikymmen meni enemmän ja vähemmän ylipainoisena, eli jatkuvasti epämukava olo omassa kropassa. Mutta energia ei ole riittänyt laihduttamiseen.

Nyt, uusi vuosikymmen alkanut ja olisi ihana joskus taas kokea se, että viihtyy kropassaan.

Onnistumistarinoita? Inspiraatiota?

Laihdutettavaa n. 15 kg, ja olisi ihanaa myös jaksaa paremmin :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele unelmavartalo?

Nelikymppisenä pystyy vielä tekemään paljon. Ja ihan varmasti voit vielä tuntea viihtyväsi kropassasi.

Mutta jos ihan unelmavartaloa miettii, ainakin miten itse sen miellän, niin aika paljon se tässä iässä on ihosta kiinni. Kuinka iho palautuu, kuinka kimmoisa ja sileä se on.

Vierailija
2/5 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä pystyy vielä tekemään paljon. Ja ihan varmasti voit vielä tuntea viihtyväsi kropassasi.

Mutta jos ihan unelmavartaloa miettii, ainakin miten itse sen miellän, niin aika paljon se tässä iässä on ihosta kiinni. Kuinka iho palautuu, kuinka kimmoisa ja sileä se on.

15kg on niin onneton määrä ettei siinä ole iho päässyt venymään.

Ruokavalio pitää laittaa remonttiin ja lihaksia treenata. Siinä se paino korjaantuu itestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15kg on niin onneton määrä ettei siinä ole iho päässyt venymään.

Ruokavalio pitää laittaa remonttiin ja lihaksia treenata. Siinä se paino korjaantuu itestään.

Iho ei silti enää ole niin kimmoisa kuin nuorena. Painovoima vaikuttaa nelikymppisellä jo ihan eri tavalla. Itse olen treenannut aina, enkä ole isoja kilomääriä laihduttanut, olen ikäisekseni erittäin hyvässä kunnossa, mutta kyllä iän silti ihosta näkee. Ei se enää kanna samalla tavalla. Unelmavartalo, se minulla oli. Ei ole enää.

Vierailija
4/5 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi nyt koska voit vielä saada sen unelmavartalon. Ja sitten pidä siitä kiinni kynsin hampain. Olen 50+ ja kilojen kanssa on kohta hädässä. En ole kuukausiin enää syönyt iltapalaa eli syön viimeisen aterian 17-18, jumppaan lähes joka päivä. Syön järkevää ruokaa enkä mitään herkkuja. En ole laihtunut grammaakaan ja tuntuu että on vaan nousupainetta koko ajan.

Vierailija
5/5 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimi nyt koska voit vielä saada sen unelmavartalon. Ja sitten pidä siitä kiinni kynsin hampain. Olen 50+ ja kilojen kanssa on kohta hädässä. En ole kuukausiin enää syönyt iltapalaa eli syön viimeisen aterian 17-18, jumppaan lähes joka päivä. Syön järkevää ruokaa enkä mitään herkkuja. En ole laihtunut grammaakaan ja tuntuu että on vaan nousupainetta koko ajan.

Siinä tapauksessa kannattaa muuttaa taktiikkaa. Jos tuo nykyinen dieetti ei ole tuottanut tulosta moneen kuukauteen, niin silloin se vaan ei toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi