Oikeasti sairas puoliso
Nyt ollaan jo siinä pisteessä etten erota oikeaa ja väärää.
Jos sanon hänelle, että toimit väärin tai miksi sanoit minulle rumasti? Hän kääntää kaiken väärinpäin ja alkaa syytellä minua: miksi SINÄ syyttelet minua?? Miksi SINÄ haastat riitaa? Mitä SINÄ oikein yrität siinä??
Yritän vielä rauhallisesti, en syyttele, mutta huomaatko itse että sinä vastaat rumasti minulle ja pahoitat mieleni (esim: jos kysyn, miten tämä asia hoidetaan? Hän vastaa, etkä tuon vertaa ymmärrä, pitäisikö sinun mennä uudelleen yliopistoon???)
Päivällä olimme hänen serkun luona grillaamassa ja uimassa. Muiden puolisot huomioi omiaan, toivat juomista ja halasivat jne... Minun puolisolle minä olin ilmaa :( Ei huomioinut millääntavalla koko aikana, vaikka yritin puhua, hän ei edes vastannut :(
Tunsin itseni aivan ulkopuoliseksi!
Nurkan takana hän kuiskasi: jos vielä vilkuilet serkkuani, saatan tehdä mitä vain! Enkä todellakaan katsellut ketään! Joo, tämä kuulostaa kirjoitettuna ihan hullulta!!!!!
Hän kyseenalaistaa minut aina! Kaikki on minun syy.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pilaa elämääsi tuollaisen ukon kanssa. Vuodet kuluu nopeasti, lähde nyt ja sulla on viel hyviä vuosia edessä.
Mistä sä revit, että kyseessä on mies? Omaan korvaan toi kuullostaa paljon enemmän naisten touhulta. N50
Narsistit on aika naismaisia. Ne taitaa henkisen väkivallan, mustamaalaamisen, eristämisen ja kaikki pikkutyttöjen metkut vaikka olisi miehiä. Kumpikin tuntemistani narsisteista on suuren luokan ä m m i ä vaikka ovat keski-ikäisiä miehiä.
Ihme etten usko edes itse itseeni, kun täälläkin kyseenalaistetaan. (tämä oli sarkasmia)
Hän myös väheksyy minua. Mutta kun itse tarvitsee minua tai on sairas, hän todellakin olettaa, että minä olen häntä varten (niin muuten olenkin, koska aidosti välitän!).
Kun minä tarvitsen häntä, hän valitsee jaksaako / voiko olla avukseni, en voi luottaa enkä tukeutua häneen. Epävarmuus on läsnä.
Kiristää myös rahallisesti.
ap
Naiset keksivät näitä tekaistuja aloituksia, että pääsevät täällä solvaamaan miehiä psykoositilaan asti itseään kiihdyttäen. Lapsellista touhua!
Huhhuh. Päivänselvä narsisti psyko. Toivottavasti pääset hänestä eroon. Persoonallisuushäiriöisistä on hankala päästä eroon ellei he itse keksi häipyä.
En ole psykologi tai mikään muukaan asiantuntija, mutta nämä tällaiset vaaralliset ihmiset ovat parisuhteessa sen takia, koska voivat hyötyä uhristaan joten minä en todellakaan osaa antaa mitään muuta neuvoa kuin sen, että pysy lujana.
Ymmärrän kyllä, että se on helpommin sanottu kuin tehty, mutta jos sinä aina alistut sen uhkailuun, se ei todellakaan tule jättämään sinua rauhaan.
Sen sijaan jos pysyt lujana, se tulee kyllästymään sinuun, koska ei voi enää hyötyä ja näin ollen tulee jättämään sinut
Vierailija kirjoitti:
Ihme etten usko edes itse itseeni, kun täälläkin kyseenalaistetaan. (tämä oli sarkasmia)
Hän myös väheksyy minua. Mutta kun itse tarvitsee minua tai on sairas, hän todellakin olettaa, että minä olen häntä varten (niin muuten olenkin, koska aidosti välitän!).
Kun minä tarvitsen häntä, hän valitsee jaksaako / voiko olla avukseni, en voi luottaa enkä tukeutua häneen. Epävarmuus on läsnä.
Kiristää myös rahallisesti.
ap
Voi jumalauta mikä helvetti sua vaivaa!
Minkä takia välität siitä vaikka sitä ei kiinnosta paskaakaan sun hyvin hyvinvointi ja mitä tuohon rahaan tulee, jos sinun pankkitunnukset ovat hänen hallinnassaan, tee siitä rikosilmoitus perkele!
Jos se hallitsee sun rahoja, et pääse lähtemään pois sen ansasta, vaikka sun tekstien perusteella et edes halua irrottautua siitä, mutta silti koet tarpeelliseksi itkeä sitä kuinka tulet kaltoin kohdelluksi...
En halua erota koska mies tienaa todella hyvin.
Miksi se on miehesi? Mietipä sitä.
Jos Sijaltainen nousisi.
No onhan näitä.