Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottakaa minulle uutta ammattia!

Vierailija
22.08.2006 |

Haaveena olisi lähivuosina uudellenkouluttaa itseni, koska olen selvästi tehnyt väärän alavalinnan. Olen kiinnostunut sisustamisesta, mutta sisustussuunnittelijaksi minulla ei ole tarvittavaa piirrustustaitoa, enkä muutenkaan halua tehdä siitä ammattia, vaan pitää rakkaana harrastuksena. Työ ei saisi sisältää paljoa asiakaspalvelua, työn pitäisi olla säännöllistä työajoiltaan (8-16), ei ylitöitä/päivystyksiä jne. Palkkaus ei ole tärkein asia, mutta työstä pitäisi saada kuitenkin enemmän tuloja kuin kotona olemisesta, muuten jään mieluummin kotiäidiksi, johon taas ei oikein ole taloudellisia mahdollisuuksia. Opiskelu ei saisi kestää vuosikausia, tosin luulen että moneen tutkintoon voisin hyödyntää nykyisen tutkintoni opintoja.

Kätilön ammatti kiinnostaisi muuten, mutta vuorotyö ei innosta. Ja eräänlaista asiakaspalveluahan sekin on. Edellisestä koulutuksesta olisi kyllä hyötyää siihen ammattiin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on silmää sisutamiseen, varmaan tähänkin?

Vierailija
2/2 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiskoulutkset ovat yleensä lyhytkestoisia ja käytännönläheisiä opiskella.

Koristemaalari/rakennusmaalari?

Entisöijä jo mainittiinkin, mutta miten lie työllisyystilanne tässä ammatissa?

Entäpä joku muu suunnittelija...mitäs niitä on...web-sivujen tekijä/mainosten ja pakkausten suunnittelija? Datanomikoulutukseen ja sitä kautta tietokoneella värkkäilemään, kiinnostaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan