Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätän mieheni, löysin nuoremman..

Vierailija
12.06.2014 |

Löysin 25-miehen, jätän oman vanhan päälle nelikymppisen mieheni. Olen itse 38 hyvin säilynyt ja kaunis. En halua vanhaa miestä. Löysin risteilyltä uuden rakkauden. Harrastimme villiä seksiä ja nautin joka hetkestä... kyllä nuori seksikäs poitsu on jotain...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti. :)

Vierailija
2/6 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ukkosi oli pystyyn kuollut. Muuten tuskin vaihtaisit johonkin pentuun.

Vierailija
4/6 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:51"]Varmaan ukkosi oli pystyyn kuollut. Muuten tuskin vaihtaisit johonkin pentuun.

[/quote]Ei kiinostanut enään melkein viisikymppinen peräreikä. Tää nuorempi on niin ihana. Mussukka oikein;)

Vierailija
5/6 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän vaimoni, löysin nuoremman..

Löysin 25-naisen, jätän oman vanhan päälle nelikymppisen vaimoni. Olen itse 38 hyvin säilynyt ja komea. En halua vanhaa naista. Löysin risteilyltä uuden rakkauden. Harrastimme villiä seksiä ja nautin joka hetkestä... kyllä nuori seksikäs tytsy on jotain...

Vierailija
6/6 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:59"]Jätän vaimoni, löysin nuoremman..

Löysin 25-naisen, jätän oman vanhan päälle nelikymppisen vaimoni. Olen itse 38 hyvin säilynyt ja komea. En halua vanhaa naista. Löysin risteilyltä uuden rakkauden. Harrastimme villiä seksiä ja nautin joka hetkestä... kyllä nuori seksikäs tytsy on jotain...

[/quote]Höpö höpö. Et vaan kestä sitä, ettei kaunis nainen halua vanhaa miestä;) kun nuoriakin saa.