Onko teitä läheisriippuvaisia naisia käyttäneet miehet hyväksi?
Tai teitä jotka olette joskus kärsineet läheisriippuvuudesta ja traumatisoituneet?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kaikki mitä on ollut. Hyväksikäyttö on ollut laaja-alaista. Niin mitä sitten?
Miehet ovat hirveitä. No, niin ovat ihmiset yleensäkin. Eivät onneksi ihan kaikki.
Joo, mutta en usko sen olleen tahallista miehen taholta. Mies kasvoi perheessä, jossa oli läheisriippuvainen äiti.
Eiks nämä läheisriippuvaist naiset voi ihan yhtä hyvin olla miesten hyväksikäyttäjiä?
Mies ei tahallaan ollut paha. Itseänikin saan syyttää siitä, että otin hänet aina takaisin, mutta kerroin miehelle monesti, että on minulle kuin huumetta ja en osaa päästää hänestä irti ja jos hänellä ei ole vahvoja tunteita minua kohtaan tai halua yhteistä tulevaisuutta, niin ei tulisi takaisin.
Hänellä ei ollut tunteita eikä hän halunnut yhteistä tulevaisuutta, mutta tuli takaisin silti (mutta ei siis sanonut, ettei tunteita ole tai halua yhteistä tulevaisuutta vaan nimenomaan puhui siitä yhteisestä tulevaisuudesta ja kuinka haluaa olla kanssani) Ja niinä hetkinä halusin uskoa, että mies tosiaan haluaa olla kanssani ja otin takaisin. Monesti.
Itse näen sen hyväksikäyttönä, mutta sellaisena jonka olen itse mahdollistanut. Eli olen läheisriippuvainen.
Toivottavasti jonakin päivänä olen terveempi.
up