Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hengitys vauvalla

Vierailija
12.06.2014 |

Onko muitten vauvoilla ollut välillä kovaakin rohinaa hengityksessä ja vähän apulihasten käyttöä 2kk iässä? Sairaalasta jo seurataan mutta olisiko kellään kokemusta? Olen kovin huolissaan

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 11 kk vanhalla on ollut n. 2 kk lähtien. Käytössä nyt 2 astmalääkettä ja avaava lääke. Epäilty laryngomalasiaakin.

Vierailija
2/6 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko kuvailla sitä hengitystä? Meille sanottu että häviää itsestään todennäköisesti eikä luultavasti astmaa. Pientä ei rohina näytä häiritsevän, minua kylläkin senkin edestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitys selvästi kuuluvaa, kovassa itkussa sellainen kiekaisu lopussa ja myös kumeaa yskää. Oireet pahenivat flunssan aikana ja 4 kk joutui olemaan flunssan takia osastolla kun hengitys vaikean oloista ja tosiaan käytti niutä apulihaksia. Hengitettävä kortisoni vei rahinat pois kokonaan ja hengitys täysin normaalia nyt. Lääkärit kiinnittivät huomiota noiden apulihasten käyttöö erityisesti ja siksi sai alunperin astmalääkkeet vaikka virallisesti astmaa ei todettu. Yksi lastenlääkäri arvioi, että on laryngomalasias eli kurkunpään rustot pehmeät ja tämän takia esim. flunssassa hengitys vaikeampaa. Sen vaivan pitäisi korjaantua itsestään iän myötä.

Vierailija
4/6 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Minulla esikoinen kyseessä niin huolettaa

Vierailija
5/6 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
6/6 |