Miniä ei kutsu perintömökilleen appivanhempia. Pitäiskö tästä loukkaantua?
Kommentit (22)
Pitää loukkaantua! Palsta on täynnä miniöitä, joita anopit loukkaa mökkiasioissa, joten on vain tervettä kehitystä, että anopitkin loukkaantuvat.
Jos mökki on miniän, niin se on miniän ja jos teillä ei ole hyvät välit, niin voi voi.
Jos appivanhemmat ovat huipulla Pahimmat anoppikokemukset-ketjussa, niin en juuri ihmettele.
Ei tulisi itselleni mieleenkään kutsua.
Kenen mökki, se päättää. Mökki on jätetty miniälle, ei appivanhemmille.
Heidän poikansa? Eli oletko itse se miniä, vai joku ulkopuolinen hämmästelijä? Mutta joo, ehdottomasti kannattaa loukkaantua ihan varmuuden vuoksi, tai sitten ei.
Minulla on perintömökki, jonne en aio kutsua appivanhempia kerryttämään itselleen arvosteltavaa ja juoruiltavaa. Ihan mukavia ihmisiä ovat, mutta ovat kovia arvostelemaan ja nuuskimaan toisten koteja ja tontteja jne.
t. miniä
Jos miniäni ei edes poikaani ja lapsia sinne päästäisi niin sitten mä alkaisin jo vähän ihmetellä. Mä en haikaile kenenkään kämäsille mökeille. Tai luksusmökeillekään sen puoleen.
Nyt tämän anopin kannattaisi tehdä testamentti jossa rajaa pois tämän miniän aviooikeuden perintöön, jos ei sellaista jo ole.
Ihan sinun itsesi päätettävissä tai heitä kolikkoa.
Ihme touhua taas.
Jos minulla olisi mökki, en varmaankaan kutsuisi appivanhempia sinne.
Lokit loukkaantuvat kun eivät pääse lokkeilemaan. Kysymys kuuluukin, oletko lokki? Jos et, niin silloin ei loukkaannutakaan.
Mihin perustuu ajatus, että nimenomaan appivanhemmat pitäisi kutsua mökille (ihan sama onko perintösellainen vai ostettu)? Voisiko loukkaantua, jos serkku ei kutsu mökilleen? Tai naapuri? Tai työkaveri? Appivanhempien kohdalla on vielä sellainenkin näkökulma, että haluaakohan se poika sitten omia vanhempiaan sinne vaimonsa mökille.
Tuskin ne appikset sinne edes kaihoavat?
Taas on pelkkää luuseri sakkia linjoilla.
Normaaleilla ihmisillä on normaalit väli appivanhempiinsa.
Miksi tälle palstalle ovat pesiytyneet kaikki rikkinäisistä perheistä olevat, ja ne joiden appivanhemmat ovat täysin perseestä. Ja heitä inhotaan ja heidän kanssaan vain riidellään?
Miksi olette tuollaisista hulluisa perheistä puolison ottaneet, sillä eihän se omena kauas puusta putoa?
Jotekinhan se puolisokin on sitten törppö, jos hänen vanhempansakin ovat.
Hankalaa mt-sakkia koko palsta täynnä.
Kuuluuko tuo johonkin normaaliin käytöskoodistoon? Eipä ole edes tullut mieleen kutsua heitä sinne. Heillä kun on ihan omakin mökki.
Miten tämä asia kuuluu aloittajalle, joka ilmeisesti on ulkopuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi mökki, en varmaankaan kutsuisi appivanhempia sinne.
Mulla on mökki. En kutsu sinne appivanhempia. En tosin vanhempianikaan. Enkä sisaruksiani.
Miksi kutsuisin?
En toki poiskaan heittäisi, jos kylään tulisivat MUTTA kutsuminen tarkoittaisi, että pitäisi kyyditä ja siivota ja passata ja tarjota.
Minä menen mökille perheeni kanssa rentoutumaan arjesta.
Kerran on kutsuttu ja vaikka se menikin ihan ok niin se riitti.
Saahan sitä ite kukin loukkaantua mistä haluaa. Mitä väliä.