Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25 vuotta yhdessä ja umpirakastunut. Muita?

Vierailija
12.06.2014 |

Tämä ilman mitään romantiseeraamista ja ryppyjen silotteluja. Olen vain kerta kaikkisen lätkässä mieheeni. Oksettavan komeakin vielä keski-ikäisenä.

Muita pitiä suhteita joissa tämä tuntuu? Olisi kiva kuulla täällä anonyymisti sillä en livenä kehtaa kellekään mainostaa kun täällä Suomessa onni tulee kätkeä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä olin 19 v jälkeen. Mutta sitten mies takastui toiseen ja ero siitä tuli. 

Vierailija
2/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v yhdessä. Ja samat fiilikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa :)

Vierailija
4/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotta yhdessä. En oikein osaa sanoa, että umpirakastunut. Ehdottomasti rakastan puolisoani, mutten ole rakastunut enää. Sen aika oli yli 20 vuotta sitten. Toki aika ajoin on rakastumisfiiliksiäkin hetkittäin. Puolisoni on paras ystäväni ja rakastettui ja olen tosi onnellinen hänen kanssaan. Meidän kummankin vanhemmat ovat hyvänä esimerkkinä pitkästä, tasapainoisesta ja hyvästä liitosta (miehen vanhemmat olleet naimisissa 53 vuotta, omat vanhempani 50 vuotta).

Vierailija
5/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta vasta, mutta samat fiilikset! <3

Vierailija
6/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 20:09"]

Tämä ilman mitään romantiseeraamista ja ryppyjen silotteluja. Olen vain kerta kaikkisen lätkässä mieheeni. Oksettavan komeakin vielä keski-ikäisenä.

Muita pitiä suhteita joissa tämä tuntuu? Olisi kiva kuulla täällä anonyymisti sillä en livenä kehtaa kellekään mainostaa kun täällä Suomessa onni tulee kätkeä.

[/quote]

facessa voit hehkuttaa :)

Vierailija
7/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla tunneihminen? Minulla ei kyllä koskaan ole kovinkaan kummoisia rakastumisen kokemuksia mutta ei kyllä ole särkeviä sydänsurujakaan.

Vierailija
8/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Yhdessä oltu 20 vuotta.

Mukava kuulla, että on muitakin, olen jo alkanut epäillä omaa mielenterveyttäni, kun tää ei kuulemma ole "normaalia" enää suhteen tässä vaiheessa. Ihanaa on se tunne vatsanpohjassa, kun odottaa kohta näkevänsä rakkaansa, esim. kun odottaa toista töistä kotiin.

Toki meillä on vaikeitakin aikoja ollut, mut nyt ollaan taas ällöttävän onnellisia (ainakin kuopuksen ja jokusen ystävän mielestä).

Vierailija
9/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulisin mielelläni teidän pitkissä liitoissa olleiden kokemuksia, että oppiiko ajan myötä olemaan ärsyyntymättä miehen tavoista. Siis sillä oletuksella että arjessa joitain ärsytyksen aiheita joskus on ollut :) Rakastan miestäni, hän on aivan ihana isä ja puoliso. Mutta lähes päivittäin ärsyynnyn hänen hajamielisyydestään, milloin unohtuu mikäkin asia. Yhteiseloa kymmenisen vuotta takana. Pitäisi itse osata hellittää, mutta kun ketuttaa :)

Vierailija
10/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 21:14"]

Kuulisin mielelläni teidän pitkissä liitoissa olleiden kokemuksia, että oppiiko ajan myötä olemaan ärsyyntymättä miehen tavoista. Siis sillä oletuksella että arjessa joitain ärsytyksen aiheita joskus on ollut :) Rakastan miestäni, hän on aivan ihana isä ja puoliso. Mutta lähes päivittäin ärsyynnyn hänen hajamielisyydestään, milloin unohtuu mikäkin asia. Yhteiseloa kymmenisen vuotta takana. Pitäisi itse osata hellittää, mutta kun ketuttaa :)

[/quote]

Mua ainakin ärsyttää miehen satunnainen synkistely ja työnarkomania ja kaikkein pahimpana tupakointi, mutta eihän mikään ole aina ruusutarhaa vaikka olisikin toiseen rakastunut. Meillä on ollut pari ihan kunnon kriisiä pitkän suhteemme aikana.

Joku mietti olenko tunneihminen, ja olenhan minä. Mieskin on romantikko joten hyvin käy yksiin. :)

Ap

Vierailija
11/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa :) Onnea teille jatkoonkin!

Vierailija
12/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toki sama fiilis ja tunteet kun sinulla, mutta yhdessäoloa vasta kuusi vuotta takana. 

Vierailija
13/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä yli 30 v, edelleen rakastuneina....

Vierailija
14/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! En niin pitkässä suhteessa, vielä. Ja viidennelle kirjoittajalle: meillä molemmilla (siis miehellä ja minulla) ydinperheet edelleen tallella. Uskon, että tällä on erittäin positiivinen vaikutus oman avioliittoni pitkään ikään.

Vierailija
15/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on oksettavan komea?

Vierailija
16/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap mun äiti? xD tänään juuri 21v hääpäivä ja sitä ennen 4 vuotta yhdessä :) 

Vierailija
17/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 28, 5 vuotta, joista naimisissa 24 vuotta. Välillä on ollut vaikeita aikoja, mutta ne on selätetty yhdessä. Pariterapiassakin ollaan joskus käyty, kun oli paha kriisi. Nyt ollaan ihan järjettömän rakastuneita toisiimme. Mies lähti tänään työmatkalle ja nyt on jo ihan sairas ikävä.

Vierailija
18/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 21:49"]

Onkohan ap mun äiti? xD tänään juuri 21v hääpäivä ja sitä ennen 4 vuotta yhdessä :) 

[/quote]

Oletko sinäkin av-mamma, rakas tyttäreni? :D

Ap

Vierailija
19/21 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 21:49"]

[/quote]

Oletko sinäkin av-mamma, rakas tyttäreni? :D

Ap

[/quote]

No ei, vaan Oltiin miehen kanssa seitsemän vuotta yhdessä ennen naimisiinmenoa. Joten ei ihan täsmännyt mutta ihanaa kuulla että vanhempasikin ovat juhlineet hääpäivää. :)

Ap

Vierailija
20/21 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuimme 28 vuotta sitten - yhä joka kerran kun näemme sydän hakkaa ja perhoset pörrää vatsassa kuin teinillä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme