Samsung Galaxy S4 vai S5?
Hintaeroa on reilusti, mutta onko vitonen juurikaan kummoisempi kuin nelonen..? Kenelläkään täällä jompaa kumpaa kännyä? Mulla nyt S2 ja olen tykännyt kovasti joten jompi kumpi noista uudemmista tulee olemaan seuraava kännyni:)
Kommentit (9)
Mulla on galaxy s4 ja oon ollut tosi tyytyväinen. Ollut nyt vajaan vuoden mulla käytössä. Aika paljon tässä on turhia toimintoja joita peruskäyttäjä ei tule tarvitsemaan ja s5 niitä on varmasti enemmän mikä taas nostaa sen hintaa. Osa noista toiminnoista ei edes toimi niin kuin pitää esim. se tekstin rullaus silmän liikkeen avulla..
Mutta voin suositella tätä s4 kuitenkin. Turhaan maksat ylimääräistä kun ei arvostelujenkaan mukaan näiden kahden puhelimen välillä ole paljoa eroa..
Kamera on tässä hyvä!
Noh, mä vaihdoin gs2:n parisen vko sit gs5:een ja oon ollu tyytyväinen. Iso näyttö ja pikkuisen parempi kuin nelonen. Onhan tämä uusin. Tällä sitten olisikin tarkoitus mennä se muutama vuos eteenpäin. :)
Kannattaa men käymää myymälässä kysyys asiaa myös.
ai, minä just mietin, että ostanko S3 vai S4 - en periaatteestakaan halua maksaa puhelimesta niin paljon mitä S5 maksaa
No mitä arvosteluja olen lukenut, niin S5 on hiukan tehokkaampi ja siinä on muutama lisäjuttu. Ei kuitenkaan mitään suurempaa eroa S4:een. Arvostelijat on olleet sitä mieltä että S5 kannattaa ostaa jos vanha puhelin on S2 tai S3. Mutta jos omistaa jo S4:n niin vaihto ei kannata, koska uutta tulee aika vähän ja puhelin on kuitenkin kohtuu kallis. Sun ehkä kannattaa ostaa vitonen, jos on ylimääräistä rahaa. Mutta S4 on kyllä tosi hyvä puhelin, eikä paljoakaan häviä vitoselle. Eli jos tuntuu ettet halua sijoittaa ylimääräistä, niin osta nelonen. Itsellä S4 enkä aio vitosta ostaa, katson seuraavaa mallia sitten joskus. S4 on hyvä puhelin, ei jumita eikä hidastele. Peittoaa S2:n mennen ja tullen, vaikka S2:n oli aikanaan hyvä puhelin.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 20:36"]ai, minä just mietin, että ostanko S3 vai S4 - en periaatteestakaan halua maksaa puhelimesta niin paljon mitä S5 maksaa
[/quote]
"paljon" on suhteellista.
Suosittelen S4:sta. Itsellä ollut käytössä puolisen vuotta ja olen sitä mieltä, että todella hyvä puhelin. Eroa S5:een ei juurikaan ole, lähinnä jotain pientä teknistä hienosäätöä jota ei kyllä huomaa normaalissa käytössä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 20:39"]
Suosittelen S4:sta. Itsellä ollut käytössä puolisen vuotta ja olen sitä mieltä, että todella hyvä puhelin. Eroa S5:een ei juurikaan ole, lähinnä jotain pientä teknistä hienosäätöä jota ei kyllä huomaa normaalissa käytössä.
[/quote]Just tuota olen itsekin ajatellut, ettei välttis kannata maksaa ylimääräistä pienehköistä jutuista. t.ap
S5 ehdottomasti, koska kalliimpi. Kyllähän sen varallisuuden pitää näkyä. Vähän sama kuin jos kysyisi, että ostanko vm 2012 Audin vai suoraan tehtaalta.