Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vois tehdä?

Vierailija
12.06.2014 |

Että osaakin olla tylsää! Ei jaksais vaan selailla av:ta, kertokaa mitä vois tehdä tietokoneella, esimerkiksi nettisivuja, tietokoneohjelmia yms. NYT HETI! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP IN THE AIR BABY!!!

Vierailija
2/7 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten huomaat, meillä on kaikilla luovuus huipussaan. Tekemistä? Siis onko jotain semmostakin muka tän palstan lisäks?

Ilmeisesti tekemisen pitää kuitenkin olla jotain semmosta, ettei persettä nyt SENTÄÄN tartte tuolista nostaa? :) Noiden sun esimerkkien perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 19:37"]

Kuten huomaat, meillä on kaikilla luovuus huipussaan. Tekemistä? Siis onko jotain semmostakin muka tän palstan lisäks?

Ilmeisesti tekemisen pitää kuitenkin olla jotain semmosta, ettei persettä nyt SENTÄÄN tartte tuolista nostaa? :) Noiden sun esimerkkien perusteella.

[/quote]

Mulla on niin tylsää että suorastaan vituttaa! >:(

Vierailija
4/7 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 19:37"]

[/quote]

Mulla on niin tylsää että suorastaan vituttaa! >:(

[/quote]

No tuu tänne meidän mökille käymään siiderillä. Mulla ois tuolla kylmässä Magnersia, se on mun kokemuksen mukaan hyvä lääke sekä vitutukseen että tylsyyteen.

Vierailija
5/7 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirjoja!

Vierailija
6/7 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin mennä toiseen huoneeseen runkkaamaan... Mies sopivasti päiväunilla niin pikasesti hoitelen itseni... Sit voisin kävellä R-kiskalta hakemaan leffan ja jotain herkkuja... Miltäs kuulostaa? :D Ideoita mitä herkkuja haksi?

Vierailija
7/7 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 19:49"]

Lue kirjoja!

[/quote]

ei oo oikeen miun juttu....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi