Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten voi olla, etteivät jotkut 30v äidit vieläkään pukeudu kuin pitäisi???

Vierailija
12.06.2014 |

Naapurin 30v äiti-ihmisen goottilook on pöyristyttävä, lisäksi opettaa lapsille huonoa esimerkkiä miten tuossa iässä pukeudutaan. Eiköhän tuo tyyli kuuluisi siihen 16-20v ikään.. Opettaa myös lapsille että musta/violetti raskas huorameikki on ok, taidan tehdä ls-ilmoituksen, muutenkin epäilyttävä ämmä. Taitaa olla saatananpalvoja, siinä olisikin oikein hyvä syy viedä lapset.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Keksi parempi.

Vierailija
2/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinähän se älykkö olet. Eipä sulle kuulu muiden tyylit.. teeppä ilmoitus äidin (sinun mielestäsi) epäsopivasta tyylistä ni johan saat naurut ja idiootin leiman naamaasi. Sen tosin saa jo tällä avauksella..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika yliampuvuus pilaa tosi monta ihan lupaavaa provoa. :( Maltti on valttia tässäkin, ihmiset!

Vierailija
4/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saatananpalvonnasta ainakin voi tehdä. Täytyy vain hankkia todisteita. Ap

Vierailija
5/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ois voinu tosiaan saada hyvän keskustelun. Ja oon ihan samaa mieltä siitä, että gootti-tyyli näyttää naurettavalta aikuisella. Lastensuojeluilmotusta ei silti tulis mieleen tehdä.

Vierailija
6/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, todella huono...

Vierailija
7/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofi Oksanen?

Vierailija
8/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Aivan.

LS-ilmi MEIKKAAMISEN TAKIA.

Wau! Älä ihmettele jos sinulle nauretaan päin taikinaista nassua :)

Vierailija
9/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:36"]

Tästä ois voinu tosiaan saada hyvän keskustelun. Ja oon ihan samaa mieltä siitä, että gootti-tyyli näyttää naurettavalta aikuisella. Lastensuojeluilmotusta ei silti tulis mieleen tehdä.

[/quote]

Mäki luulin otsikon perusteella,että tämä olisi oikeasti kiinnostava avaus ikiteiniäideistä.Jotkut siis ei oikeasti osaa pukeutua ikänsä mukaisesti,tietysti oma tyyli on hieno asia mutta "nuorekkuus" ei.Kun olin nuori,mummoni osteli pitkään teineille tarkoitettua vaatteita,ihmetteli kun eivät sopineet ja antoi ne minulle.Mikä pettymys,kun tämä olikin harvinaisen avuton provo :(
AP,hanki elämään muuta sisältöä kuin provoilu/naapurin kyttääminen.

Vierailija
10/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällä viikolla kävin kaupungin parhaassa leikkipuistossa ja ihmettelin, miten mummomammoja kolmikymppiset äidit on. Päällä roikkuvia pussivaatteita suoraan Prisman aletangosta, samanlainen tyyli kuin 60-vuotiaalla äidilläni. Olin ihmeissäni.