Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäviä Lappeenrannasta

12.06.2014 |

Olen 29-vuotias muualta Lappeenrantaan pari vuotta sitten muuttanut kahden pienen lapsen äiti. Olen nyt vanhempainvapaalla, joten arkeni kuluu pääosin tällä hetkellä kotona lasten kanssa puuhaillen. Tykkään pitää itsestäni huolta urheilemalla mahdollisuuksien mukaan. Harrastan mm. juoksua,  kuntosaliharjoittelua, ulkoilua, valokuvausta ja luen myös mielelläni kirjoja, kun vaan ehdin. Olen myös ratsastanut mutta lasten myötä se on jäänyt taka-alalle. Eläinrakkaus on kuitenkin iso osa minua. Myös pukeutuminen sekä sisustus ovat aina kiinnostaneet minua.

Etsin ystävää tätä kautta, kun tuntuu, että se tosiystävä on jäänyt puuttumaan vuosien varrella ja muutenkin ne ystävät tuntuvat olevan kiven alla näin muualta muuttaneena, jos ei työkavereita oteta huomioon. Olisi mukavaa jakaa arjen ilot ja surut luotettavan ystävän kanssa. Itseäni luonnehtisin melko aktiiviseksi, huumorintajuiseksi, puheliaaksi ja empaattiseksi. Olisi kiva lähteä kahville, shoppailemaan, lenkkeilemään tai vaikka lasten kanssa leikkipuistoon jos sinullakin on lapsia. Joskus olisi myös mukavaa viettää iltaa vaikka hyvän ruuan ja viinin merkeissä.

Viestiä minulle voi laittaa osoitteeseen nemesisha@gmail.com niin tutustutaan paremmin. :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla