Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro tavoitteesi ja mitä aiot saavuttaa vielä elämäsi aikana?

Vierailija
20.06.2021 |

Oli se sitten 6-numeroinen pankkitili tai mummon mökki pienessä saaressa, kerro mitä olet vielä ajatellut saavuuttaa tämän elämän aikana?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei näköjään ole mitään tavoitteita...

Vierailija
2/9 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi periaatteessa mukavaa harrastaa ensimmäistä kertaa seksiä mutta se ei ole mikään välttämättömyys. Kalliilla autolla tai komealla luksuslukaalilla ei ole minulle merkitystä. Perheen perustaminen olisi kaunis unelma mutta sekään ei ole välttämätön tapahtuma. Ulkomaanmatkustelu olisi avartavaa ja mielenkiintoista mutta kuten todettua, ei niin välttämätöntä. Kesämökeillä voi käydä vierailumielessä ilman oman omistamista. Rikkauksia en tule saavuttamaan koskaan, en myöskään mainetta tai lopullista onnellisuutta.

Ainoa tavoite on ehtiä kuunnella rokkia niin paljon että muistan jokaisen mahdollisen kappaleen sanat ulkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romaanisarja. Eka osa on jo valmis. Suomessa olisi myös vielä ennen näkemättömiä paikkoja käydä.

Ei mulla muuta, jonkinlainen toimeentulo eläkkeellä riittää.

Vierailija
4/9 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38, kahden lapsen yh ja särkenyt sydämeni tavalla tai toisella aina rakkaussuhteissa. Vaikka olen itsekin ollut se lähtevä osapuoli, on se joka kerta ollut hirveän tuskallista sillä en ole kevyesti seurustelevaa tyyppiä ja eroon on siis ollut aina raastavat syyt, ei mitään "kasvettiin erilleen" - settiä. Haluaisin saavuttaa onnellisen rakkaussuhteen, joka olisi minun tuhkimotarinani onnellinen loppu - ikuisesti.

Muilla saavutuksilla ei oikeastaan ole mitään väliä, olen tosi vaatimattomuuksiin tyytyväinen ns. elämäntyylin kannalta.

Vierailija
5/9 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäytyä pois työelämästä mielellään mahdollisimman nopeasti, keino ei ole lukkoon lyöty.

Vierailija
6/9 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolla pois toivottavasti mahdollisimman pian.

Vierailija
7/9 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma yritys ja useampi tulovirta. Passiivista tuloa.

Perheen perustaminen

Paljon matkustelua

Muutto ulkomaille

Vierailija
8/9 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spagettia ja jauhelihakastiketta. Pyykkien pesua. Lepoa. Asuntojen katselua.

Vierailija
9/9 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerätä niin paljon omaisuutta ja hyvä eläke, että voin muuttaa eläkkeellä Melbourneen. Hyvältä näyttää tällä hetkellä. Sitä ennen on pitkä lista lomakohteita, joissa haluan käydä.