Haluaisitko kukaan muu joskus vaan levätä?
Taustaa: Tuntuu että ponnistelen töissä vähän liian suurissa saappaissa. Tästä johtuen oon jatkuvasti vähän uupunut ja epäilen amnattitaitoanim Lisäksi pitää hoitaa koti ja lapsi. Miestä ei arjessamme ole, lapsi silloin tällöin isällään eli olen yksin kokonaisvastuussa.
Haaveilen lottovoitosta tms että ei tarvitsisi jatkuvasti pinnistellä. Töissä mulla on ok palkka ja saan säästettyä ja sijoitettua ihan ok, mutta vaikka pinnistelen miten ja säästäisin, emme tule nykymeiningillä ikinä vaurastumaan niin että elämä helpottuisi edes hiukan.
En oikein voi hakea uutta työtäkään kun nykyinenkin tuntuu liian haastavalta. Tuntuu ettei musta ole enää mihinkään, että tässäkö tämä oli. Ja ikää kuitenkin vasta 42 vuotta.
Kommentit (6)
Niin ja ennen oon siis ollut tosi tehokas ja aikaansaapa, nyt oon jotenkin uuvahtanut tötsin enkä haluaisi muuta kuin levätä pitkään ja perusteellisesti että saisi entisiä voimia takaisin. On nöyryyttävää olla väsynyt ja kokea itsensä epäpäteväksi.
Ap
Ihan sama, en vaan jaksa enää, mulla on elätettävänä akka ja lapsi, lisäksi ok-talossa on jatkuvasti jotain.
Tosin mulla on vielä paska palkka.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, en vaan jaksa enää, mulla on elätettävänä akka ja lapsi, lisäksi ok-talossa on jatkuvasti jotain.
Tosin mulla on vielä paska palkka.
Otan osaa, huono palkka on ikävä juttu kun joutuu myymään arvokkainta omaisuuttaan eli aikaa huonoon hintaan! Mutta eikö sun vaimo elätä itsensä? Tai saa edes työttömyyskorvausta tms?
Kyllä