päiväkotimaksujen tarkastamisen aika :(
on taas SE aika. olen yh, opiskelija, työtön, sairaslomalla, jne...en haluaisi että päiväkodin työntekijät tietäisivää minusta tämän kaiken. miten voisin keplotella ettei tarvitsisi toimittaa kopiota sairaspäivärahapäätöksestä? siinä mainitaan että seuraavaan hakemukseen sitten psykiatrisen läääkärin erikoilausunto mukaan...
olen köyhä ja sairas, joo, mutta ei tarhatätien sitä tavitse tietää..mitä teen? ei ole varaa laittaa ruksia siihen Kyllä, suostun maksamaan korkeimman maksun -kohtaan, silloinha mitään selvitystä ei tarvitsisi..
Kommentit (12)
sisältävät kaikki nuo vanhempien tulotiedot ym. Itse olen ihmetellyt mitä niillä tiedoilla teen.
päiväkodit saa kelasta tiedot tuloista, joten aika sama.
t opiskelija-äiti-yh
päivähoidon laskutukseen. Omassa työssäni en ole enää pariin vuoteen törmännyt vanhempien tulotietoihin. Tietenkin, jos joku vanhemmista ei halua maksaa kirjemaksua voi hän tuoda tositteet päiväkotiin ja me postitamme ne sisäisessä postissa. Tällöinkin ne sulkea kuoreen ja laittaa vain osoitteen päälle.
Jos et luota heihin tässä asiassa, soita kuntasi päivähoidon ohjaajalle tms. ja pyydä jokin osoite, minne voit sen itse viedä tai lähettää.
Pitääkö nuo tulotiedot itse osata toimittaa oikeeseen aikaan vai tuleeko joku kirje tuosta hoitomaksun tarkastamisesta?
on ainakin Helsingissä palautus PL-osoite. Siis tiedot eivät todellakaan mene päiväkodin kautta. Eihän kyseessä muuten ole yksityinen päiväkoti?
T. Lastentarhanope Helsingistä
Ei niitä päiväkodin tädit näe missään tapauksessa.
mutta tänään täti hoputti etä kun hänellä on niin huono matikkapää ja kestää siinä laskemisessa..eli itse laskee ton :(
ap