Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies sanoi kesken esileikin "mulla on tällainen pieni tyttö käsissäni, mähän voisin periaatteessa tehdä sulle mitä nyt mitä vaan"

Vierailija
20.06.2021 |

Alkoi kieltämättä karmia. Luulen että mies oli jossain aineissa kun silmät seisoivat päässä. Ei tehnyt kumminkaan mitään muuta kun "normaalit hommat" joihin suostuin kun olin peloissani. Nyt tämä tyyppi haluaisi tavata uudestaan. Miten vastaan kieltävästi ilman että hän mahdollisesti suuttuu tai alkaa vainota minua?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat ihan tavallisesti tyyliin "pahoittelen mutta en haluaisi tavata sinua enää [syystä x], toivottavasti tämä käy sinulle ja ymmärrät mitä tarkoitan". Uskoisin palautteen olevan yhtä kypsää.

Vierailija
2/17 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano nätisti että kiitos ei,ei kiinnosta tavata enää,emme sovi yhteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypille olisi ihan oikein, että kuulisi totuuden siitä miksi tuo oli epämiellyttävä kokemus. Mutta arvioi ihan oman turvallisuutesi mukaan mikä on sopiva tapa katkaista välit. (Inhottavaa, että joku oikeasti kuvittelee pelottelun olevan kiihottavaa)

Vierailija
4/17 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypille olisi ihan oikein, että kuulisi totuuden siitä miksi tuo oli epämiellyttävä kokemus. Mutta arvioi ihan oman turvallisuutesi mukaan mikä on sopiva tapa katkaista välit. (Inhottavaa, että joku oikeasti kuvittelee pelottelun olevan kiihottavaa)

Joitakin tuollaiset BDSM-henkiset jutut kiihottaa, mutta itselläkin todellakin loppuisi mielenkiinto tuossa tilanteessa. Sano nätisti suoraan, että alistuminen ei ole sun juttu, mutta toivottavasti mies löytää samanhenkistä seuraa. Tuskin on vaarallinen.

Vierailija
5/17 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ois pitänyt ymmärtää jättää omat seksuaalifantasiansa ääneen sanomatta. Ei välttämättä tarkoita mitään. Me saatamme kiihottua monista fantasioista, joita emme kuitenkaan haluaisi oikeasti toteuttaa. Esim minua kiihottaa ajatus, että olisin hyväksikäytetty. Todellisuudessa en todellakaan nauttisi sellaisesta.

Vierailija
6/17 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset, ap, sitonut sen ranteet ja nilkat, pannut suukapulan ja vapauttanut pinteestä vasta 3 tunnin kuluttua, että olisi oppinut ):

Vierailija
7/17 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille mun numero, kuullostaa todella kuumalta!

T. Vässykkämiehiin kyllästynyt

Vierailija
8/17 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitakin tuollaiset BDSM-henkiset jutut kiihottaa, mutta itselläkin todellakin loppuisi mielenkiinto tuossa tilanteessa. Sano nätisti suoraan, että alistuminen ei ole sun juttu, mutta toivottavasti mies löytää samanhenkistä seuraa. Tuskin on vaarallinen.

Samoin täällä, bdsm ei sytytä.

Vierailija
9/17 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Luulis että tämä olisi myös turvallisin tapa katkaista tuon tyylisen ihmisen kanssa. Eniten miehen kasvot säilyttävä mutta silti hyvä vinkki siitä mikä meni pieleen.

Vierailija
10/17 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmätkin seisoi, siis. No, oliko aineissa vai muuten vaan kiihkossaan? Oliko edes hyvä seksikokemus? Mä en varmaan koskaan uskaltautuisi Tindertyypin kanssa muualle kuin julkiselle paikalle.

Vierailija
11/17 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni tyttö, katseleekohan mies lapsia netissä.

Vierailija
12/17 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että. Mene suihkuun.

Vierailija
13/17 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuommoiset pikkutyttö-lässytykset sängyssä ovat kyllä totaalinen turn off. Tulee heti mieleen p edo.

Vierailija
14/17 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytti raiskauksen tunnusmerkit, koska olit niin peloissasi ettet uskaltanut kieltäytyä.

Vierailija
15/17 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä ihan oikeasti menit jonkun random Tinder tyypin kanssa heti sänkyyn?

Vierailija
16/17 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit siis alkoivat menemällä suoraan sänkyyn ja siellä huomasit?

Vierailija
17/17 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin pelokas niin sitten ei varmaan auta muu kuin ryhtyä seksiorjaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi