Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh.. Täysin kiinni vahvassa (9kk)

Vierailija
12.06.2014 |

Jipii.. Olen täysin sidottu tuohon 9kk ikäiseen, hampaita tekevään huutajaan. Ei jää yksin lattialle edes minutiksi että kävisin vaikka juomassa tai hakemassa vettä. Vessaan on ihan turha toivo päästä ilman että täällä on sellainen meteli pystyssä että sen kuulee puoli kuntaa. Päiväunia nukkuu hätäisesti 2x n.30min, siinä saa kiirettä pitää että kotihommat ehtii tehdä. Yöt nukkuu miten lystää.. Välillä valvotaan läpi yön..

Omia sukulaisia tai ystäviä joilta apua saisi ei tässä ole (asuvat kaukana, n.300km) miehen sukulaisia kyllä mutta apuja on turha odottaa. Mies on töissä ja meillä esikoinen 4v käy päivähoidossa (kuntouttava). Silti olen ihan loppu..

Tekisi mieli käydä harrastamassa mutta iltaisin en jaksa. Ja jos miestä huvittaa niin hän menee omia menojaan (kuntosali jne) joten iltaisin saatan rättiväsyneenä paimentaa 2 lasta ja yrittää ulkoilla hyvillä ilmoilla (isompi rakastaa pyöräilyä). Sen lisäksi tietysti iltapalat sun muut..

Olen kyllä ilmoittanut miehelle että olen väsynyt (alkaa mennä jo yli..)

Ja vastaus aina sama: sä voit nukkua viikonloppuna yöt ni mä katon sitä. Eipä oo kertaakaan vielä katsonut kun ei herää jos huutaa.. Tai jos herää niin nukahtaa takaisin. Ja usein ottaa viikonloppuisin sen verran kaljaa että on "pöhnässä" (juu, ei ole kuuluma mitään ongelmaa..) joten ihan turha toivo että saisin yhtään yötä nukkua.

Mitä minä teen? Olen ihan loppu..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan tosi surullinen teidän puolesta, joiden miehet ei osallistu vauvan hoitoon. Miksi he eivät osallistu?? Eikö heitä kiinnosta oma lapsensa? En voi käsittää! 

Vierailija
2/9 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota viikonloppu vapaata ja lähde johonkin:ystävälle, sukulaisiin, hotelliin, laivalle, Tallinnaan, Tukholmaan, mökille....jätä mies lasten kanssa koko viikonlopuksi. Ei voi ottaa pöhnäkaljaa, kun on vastuussa ja sinä saat nukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, fiksu otsikko. Täysin kiinni VAUVASSA .. Argh!

T: ap

Vierailija
4/9 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö pistät sen miehes hoitaan vauvaa, lähdet vaikka pois kotoa niin on "pakko".

Vierailija
5/9 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tytär tuon luontoinen myös ettei halunnut hetkeäkään olla itsekseen. Kanniskelin sitten häntä kantoliinassa ja kantorepussa kun tein kotitöitä, pihatöitä jne. 

Mitään kodin ulkopuolisia menoja ilman lasta en kyllä voinut edes harkita, kun miehellä vielä työ jossa paljon matkapäiviä, käytännössä olin yksinhuoltaja. Unettomuus välillä teki hommasta raskasta mutta meillä onneksi oli aika lyhyitä ne ajat jolloin ihan silkka fyysinen väsymys kävi kovaksi. Sopeuduin aika hyvin pätkissä nukkumiseen.

Vierailija
6/9 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet löytänyt sitten rinnallesi oikean helmen ja olet muka parisuhteessasi tasavertainen?

Oma mieheni ei iki päivänä käyttäytyisi tuolla lailla ja auttaisi parhaansa mukaan minua, vaikka kuinka omat työt painaa päälle. Kaljakaan ei kuulu mielestäni perheellisen miehen jokaviikonloppuiseksi juomaksi.

Ota vakava keskustelu miehesi kanssa ja kerro jaksamisestasi. Tee pelisäännöt selväksi ja kerro että et hyväksy tissuttelua viikonloppuisin. Sinä tarvitset myös omaa aikaa ja miehen näin ollen on paras kunnioittaa sinua ja tulla töistä kotiin, jotta saat hengähdystauon. Älä jää tossun alle vaan ota itseäsi niskasta kiinni. Voimia sinulle!

Vierailija
7/9 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vauva ei vielä konttaa tai kävele? Kun alkaa liikkumaan, niin viihtyy paremmin itsekseen. Mutta sitten saa taas juosta perässä.

Vierailija
8/9 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies osallistuu 10kk vauvan hoitoon tosi vähän. Joskus teen yksinkertaisesti niin, että syötän ja imetän vauvan. Vedän lenkkarit jalkaan ja sanon miehelle että tulen 40 minuutin päästä juoksulenkiltä kotiin. En käy mitään neuvottelua, koska muuten en pääsisi yhtään minnekään. Oma aika pitää ottaa. vaikka se 40 minuuttia pari kertaa viikossa.

Vierailija
9/9 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teet itse tuon ongelman, kun nouset silloinkin kun hän on luvannut valvoa. Sanot sille että ylös, lupasit hoitaa tämän. Ja vaadit sitä aikaa itsellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi