Mitä ruokana tänään?
Taas itsellä se hetki, kun kauppalistaa kirjoittamassa ja pohtien, että mitä sitä söisi tänään tai huomenna.
Ateriat jakoon ja muille vinkkejä :)
Kommentit (10)
Ehkä pitaleipiä, joissa on halloumia, falafeliä ja salaattia.
Sitä mitä ABC:llä on tarjolla tänään. Ja huomenna sama.
Toivottavasti ei mitään. Olen armoton läski bmi:n jummatessa 17:sta. Eilen söin yhden suklaapatukan, jonka vuoksi tein kymmenen tuhatta kyykkyä (en putkeen, taukojen kera, mutta parin tunnin sisään) ja viis tuhatta vatsaa.
Taidankin läkseä lenkille siksi aikaa, kun porukat syö.
Ei mennyt ohikseksi, ei.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:33"]
Toivottavasti ei mitään. Olen armoton läski bmi:n jummatessa 17:sta. Eilen söin yhden suklaapatukan, jonka vuoksi tein kymmenen tuhatta kyykkyä (en putkeen, taukojen kera, mutta parin tunnin sisään) ja viis tuhatta vatsaa.
Ei mennyt ohikseksi, ei.
[/quote]
Joo, kyllä me vähemmälläkin ymmärretään, että sulla on syömishäiriö. Nyt jos alat pikkuhiljaa miettimään, miten siitä vois päästä eroon, pääset jossain vaiheessa sellaiseen elämään kiinni, jossa ei tarvitse miettiä tuollaisia asioita.
Makkarakeitto on porisemassa ja illaksi karjalanpaisti uunissa :)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:33"]
Ei mennyt ohikseksi, ei.
[/quote]
Joo, kyllä me vähemmälläkin ymmärretään, että sulla on syömishäiriö. Nyt jos alat pikkuhiljaa miettimään, miten siitä vois päästä eroon, pääset jossain vaiheessa sellaiseen elämään kiinni, jossa ei tarvitse miettiä tuollaisia asioita.
[/quote]
Mä oon ihan liian läski syömishäiriöiseksi :)
Voisin ehkä tehdä sisaruksille jonkun pasta-aterian tänään ruuaksi. Yritin eilen löytää joskus kauvan sitten syömäni juustoisen pastan ohjeita netistä, mutten löytänyt niin pitänee kai itse soveltaa jotain.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:37"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:33"]
Ei mennyt ohikseksi, ei.
[/quote]
[/quote]
Mä oon ihan liian läski syömishäiriöiseksi :)
Voisin ehkä tehdä sisaruksille jonkun pasta-aterian tänään ruuaksi. Yritin eilen löytää joskus kauvan sitten syömäni juustoisen pastan ohjeita netistä, mutten löytänyt niin pitänee kai itse soveltaa jotain.
[/quote]
Joo joo, en jaksa lukea tuollaista huomiohuorausta.
Salaattia johon salaatin lisäksi paprikaa, fetaa ja makeaa sipulia, uusia perunoita ja jotkut hyvät piffit. Ehkä maustevoinapit pihvien päälle.