Miehellä kännykässä whatsapp-kansiossa kuva...
... kaverinsa ja veljensä avovaimoista alasti! Siis kuva otettu selkeästi mökillä saunan jälkeen, tissit on peitetty käsillä ja jalat ristissä eli kriittisiä paikkoja ei näy, mutta alastonkuva mikä alastonkuva!! En oikein tiedä miten tähän suhtautuisin.
Ja niille neuroottisille kirjesalaisuusintoilijoille tiedoksi, että ihan luvalla selailin miehen kännykän kuvia!
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:19"]
Kaveri tai veli lähettänyt kuvan miehelle. Eipä noita vastaanotettuja kuvia aina tule poistettua, vaikkei katsoisi kuin sen kerran. Jos miehellä olisi jotain salattavaa, ei antaisi sinun katsoa kännykkäänsä.
[/quote]
Juu uskoisin, ettei mies edes muista koko kuvan olemassa oloa, tuskin olisi muuten antanut minun selata kuviaan. Silti ihmettelen minkälaiset ihmiset jakavat tuollaisia kuvia.
ap.
[/quote]
Ja jos epäilysi WhatsApp-ryhmän kautta jaosta pitää paikkansa luovuttavat ehkä kuvien käyttöoikeuden kolmannelle taholle. Facebookhan osti WhatsAppin helmikuussa. Itse en palvelua käytä, joten en käyttöehtoja ole lukenut, mutta mites on, antaako tuon palvelun kautta kuvia jakava ne jakaessaan käyttöoikeudet FB:lle samalla tavalla kuon FB-kuvien kanssa?
[/quote]
En tiedä, mutta käsittääkseni whatsapp ei ole suojaukseltaan kovin hyvä mitä tulee kuvien jakoon. Itse en ainakaan tuollein naamallani haluaisi nakukuvaa lähettää whatsappin kautta, mutta nämä kaksi exhibitionistia näköjään haluavat. En usko että heiltä salaa on jako tapahtunut, saattavat itse olla lähettäjiä. ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:47"]
Onko ees kuumia daameja? ;)
[/quote]
Omasta mielestään kuumia kyllä. Minusta ihan tavallisia, ei rumia, ei erityiskauniita. Nättejä suomalaisia naisia. ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:19"]
Kaveri tai veli lähettänyt kuvan miehelle. Eipä noita vastaanotettuja kuvia aina tule poistettua, vaikkei katsoisi kuin sen kerran. Jos miehellä olisi jotain salattavaa, ei antaisi sinun katsoa kännykkäänsä.
[/quote]
Juu uskoisin, ettei mies edes muista koko kuvan olemassa oloa, tuskin olisi muuten antanut minun selata kuviaan. Silti ihmettelen minkälaiset ihmiset jakavat tuollaisia kuvia.
ap.
[/quote]
Ja jos epäilysi WhatsApp-ryhmän kautta jaosta pitää paikkansa luovuttavat ehkä kuvien käyttöoikeuden kolmannelle taholle. Facebookhan osti WhatsAppin helmikuussa. Itse en palvelua käytä, joten en käyttöehtoja ole lukenut, mutta mites on, antaako tuon palvelun kautta kuvia jakava ne jakaessaan käyttöoikeudet FB:lle samalla tavalla kuon FB-kuvien kanssa?