Voiko koronarokotteen jälkeen juoda alkoholia?
Ensimmäinen annos kyseessä ja menen ottamaan sen ensi viikolla ennen juhannusta. Onko alkoholin juominen kiellettyä rokotteen jälkeen vai oletteko pystyneet juomaan piikin jälkeenkin? Enkä nyt tarkoita mitään yrjökännejä vaan sivistynyttä tissuttelua illan edetessä.
Kommentit (9)
Itse otin kännit rokotteen jälkeen, krapula siitä vaan tuli.
Ei taida olla merkitystä, pääasia, että otat rokotuksen ja muistat ottaa 2. piikinkin. T. Piikittäjä SH.
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko jossain että olisi kiellettyä? Olin lukevinani että Sputnikin jälkeen pitäisi olla juomatta pisaraakaan 1.5kk.
Syy tuossa oli pelko rokotteen tehottomuudesta jos nauttii alkoholia suojan muodostumisen aikana.
Ei pitäisi olla mitään rajoitusta sen enempää kuin normaalistikaan, juo huoletta vaan.
Pidä raitis juhannus. Alkoholi on myrkkyä. Sivistynyttä juomista ei olekkaan . Aina menee pää sekaisin.
Otin alkoholia kummankin rokotuksen jälkeen illalla eikä ohjeissakaan ollut mitään kieltoa alkoholista. Kyllä se piikittäjä hoitaja olisi sanonut jos alkoholi rajoitteita olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Pidä raitis juhannus. Alkoholi on myrkkyä. Sivistynyttä juomista ei olekkaan . Aina menee pää sekaisin.
Ihan kaksin puolison kanssa kotona. Ei ole mitään villejä juhlia :D Me vanhat mennään aikaisin jo nukkumaankin. Ei olla alkoholiongelmaisia niin että mitä järkeä on viettää raitis juhannus. Kyllä haetaan lempijuomamme alkosta ja vähän kalliimpiakin merkkejä. Jouluna ja juhannuksena ei nuukailla.
Piikin jälkeen krapulaoireet pahoja
Lukeeko jossain että olisi kiellettyä? Olin lukevinani että Sputnikin jälkeen pitäisi olla juomatta pisaraakaan 1.5kk.