Mitä mieltä nimestä Mimosa?
Kommentit (36)
Ihana nimi, tykkään!
Tosin en kyllä antaisi omalle lapselle Tota nimeä mutta..kiva nimi on Mimosa.
Mimosa Mimmi Ilona
Mimosa Mette Melinda
Tulee mielen ksavi, jonka tuoksusta en tykkää :(
Meillä oli kissa nimeltä Mimosa. :D
Minulla tulee mieleen lempisatuni Camilla Mikcwitzin Mimosa-noidasta.
t. Mimosan äiti :)
Eikös kukaan muista Pulkkisesta "Mikäs Mimosa se tuolta tulee" tjsp.. :D Kannattaa ny tutkia paremmasta lähteestä, mut mun mielestä Mimosa on myös jonkinmoinen geisha (maksullinen?!).. En oo tosiaan kyllä ihan varma tästä. Mimosa myös lasten Asterix-kirjoissa, siinä kaunis neito. Tunnen yhden Mimosan. Mielestäni olis aivan ihana nimi sinänsä. Kyllähän Tom Cruisen nimi Surikin vissiin tarkoittaa jollaki kielellä taskuvarasta, eikä sekään varmaan Tomppaa haittaa.. :D
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 00:10"]Eikös kukaan muista Pulkkisesta "Mikäs Mimosa se tuolta tulee" tjsp.. :D Kannattaa ny tutkia paremmasta lähteestä, mut mun mielestä Mimosa on myös jonkinmoinen geisha (maksullinen?!).. En oo tosiaan kyllä ihan varma tästä. Mimosa myös lasten Asterix-kirjoissa, siinä kaunis neito. Tunnen yhden Mimosan. Mielestäni olis aivan ihana nimi sinänsä. Kyllähän Tom Cruisen nimi Surikin vissiin tarkoittaa jollaki kielellä taskuvarasta, eikä sekään varmaan Tomppaa haittaa.. :D
[/quote]
Siis lapsen nimi Suri
Mimosa on myös Etelän Ristin toiseksi kirkkain tähti.
Oli harkinnassa meillä toiseksi nimeksi koska yksi Etelän ristin tähdistä (miehen
kanssa ennen lapsia asuttu maassa
missä se oli
hallitseva tähtikuvio ison aikaa vuodesta).
En tiedä miksi, mutta tulee pimppi mieleen.
Tulee mieleen skumppa + appelsiinimehu suuren maailman krapula-aamiaistyyliin :D
Tämän täyty olla provo sillä lausuttuna mim'ou'sah on erään saarivaltion kielellä naisen simpukka eli pimpsa :-o
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 00:14"]
Mimosa on myös Etelän Ristin toiseksi kirkkain tähti.
[/quote]
Aika uskomatonta että kirjoitettiin samaan aikaan nää crux jutut... Vaan tähti-ihmiset valvoo öisin.
Joku drinkki tai trooppinen kukka tuli minulle mieleen!