Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ruma ja sosiaalisesti kömpelö ihminen voisi tehdä totaalisen muutoksen parempaan?

Vierailija
19.06.2021 |

Ja missä/mitä kautta? Minulle kumppanin löytäminen on ollut aina todella vaikeaa. Olisiko jossain päin pk-seutua joku taho, joka voisi auttaa kaltaisiani ihmisiä? Kukaan ei kerro minulle, mikä minussa on vikana, mutta olen epäsuosittu ja parisuhteen löytäminen on lähes mahdotonta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että jokin asia käytöksessäsi saisi ihmiset perääntymään? Et ehkä itse edes huomaa sitä.

Vierailija
2/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintymistaidon kurssi. Ja pyydät että esiintymisesi videoidaan, jotta voit katsoa itse miltä vaikutat muiden silmissä. Jos et uskalla varsinaisille kursseille osallistua, kysele mielenterveysyhdistyksiltä, olisiko heillä mahdollisuus järjestää sosiaalisesti kömpelöille oma esiintymistaidon kurssi.

Äläkä tuota mielenterveys -sanaa säikähdä, meillä kaikilla on mielenterveys, joillain parempi, joillain huonompi. Ja itsensä kehittäminen ehkäisee niiden ongelmien tuloa tai pahenemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilaa olevasi epäruma ja sosiaalisesti epäkömpelö.

Problem solved.

Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.

Vierailija
4/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeasilmäinen naisterapeutti ja leukaproteesi. Takuuvarma yhdistelmä.

Vierailija
5/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ulkonäköpaineet, kehopositiivisuus kunniaan, kun olet sinut itsesi kanssa, ihmiset kiinnostuu susta.

Vierailija
6/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KILTTIYS kirjoitti:

Problem solved.

Ei mene näin

Vierailija
7/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut, että jokin asia käytöksessäsi saisi ihmiset perääntymään? Et ehkä itse edes huomaa sitä.

Olen sitäkin ajatellut, mutten tiedosta sitä, mikä voisi olla konkreettisesti syynä. Olen kyllä ujo ja helposti nolostun ihmisten seurassa sekä sönkötän jotain epäolennaista vaikkapa talon seinämateriaaleista tai kasvillisuudesta. En jotenkin osaa lukea tilanteita ja ottaa niitä haltuun.

T. Ap

Vierailija
8/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiintymistaidon kurssi. Ja pyydät että esiintymisesi videoidaan, jotta voit katsoa itse miltä vaikutat muiden silmissä. Jos et uskalla varsinaisille kursseille osallistua, kysele mielenterveysyhdistyksiltä, olisiko heillä mahdollisuus järjestää sosiaalisesti kömpelöille oma esiintymistaidon kurssi.

Äläkä tuota mielenterveys -sanaa säikähdä, meillä kaikilla on mielenterveys, joillain parempi, joillain huonompi. Ja itsensä kehittäminen ehkäisee niiden ongelmien tuloa tai pahenemista.

Olin parikymppisenä sellaisella kurssilla ja se vaikutti elämääni todella paljon. Tosin sen anti on vähitellen heikentynyt ja jopa hävinnyt.

Ainakin itse ottamissani selfieissä ja videoissa näytän ärsyttävältä häslääjältä, joka puhuu sössöttäen piipittävällä äänellä.

Ei minusta kukaan pidä, mutta sekin on outoa, ettei maailmassa tunnu olevaan ketään toista outolintua kaverikseni. Kaipa joku muukin on "nolo" ja sellainen, joka ei täytä suomalaisia kauneusihanteita. Olisi kivaa löytää sellainen kaveriksi.

Suomalaiset naiset tuntuvat kaikki olevan niin itsevarmoja ja perusnättejä ja he sitten katsovat minua kuin halpaa makkaraa, kun en ole yhtä cool ja itsevarma sekä sopusuhtaisen kaunis kuin he ovat.

T. Ap

Vierailija
9/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KILTTIYS kirjoitti:

Problem solved.

Ei mene näin

Kyllå se osittain menee ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi