Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurkku- ja hengitysoireet, mistä kertovat?

Vierailija
19.06.2021 |

Tuntuu siltä kuin kurkkuni ja kaulani olisivat turvoksissa, mutta turvotusta ei näe silmillä eikä tinne sormilla. Ihan kuin kaulani yrittäisi upota hartioideni väliin teleskoopin tavoin. Henki kulkee, mutta välillä kuin ohuen putken läpi. Kaulan ojentelu auttaa hetkeksi, muttei kauan.

Ilmastointia ei ole, mutta sisälämpötila on 20-21 astetta. Siitepölyallergiaoireita oli aamulla, mutta ne katosivat, kun suljin ikkunat. Ei ole flunssaa eikä muitakaan tauteja. Väsyttää niin, että olen pilkkinyt koko päivän.

Mistä nämä ovat oireita? Nämä ovat ihan fyysisiä, joten luulotaudista ei liene kyse.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava flunssa.

Vierailija
2/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Zyrteciä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on lisääntymässä taas, sinulla on selkeät koronaoireet. Mars testiin!

Vierailija
4/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko siellä joku syöpäkasvain?

Vierailija
5/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisella oli syöpä kaulassa. Joutui leikkaukseen eikä enää voi puhuakaan normaalisti. Hirveää.

Vierailija
6/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkava flunssa.

Voisikohan olla, kun nenä kuitenkin toimii ihan hyvin? Minulla ei ole koskaan flunssaa, joten en tunne sen oireita. En ole ollut viikkoihin tekemisissäkään mahdollisten tartuttajien kanssa. Ihan uusi ja outo ilmiö. Ja tukala.

Ap

Vierailija
7/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samanlaista. Ehkä allergiaa tai sit joku virus. Mietin myös että olisko kaulan ja niskan lihakset niin jumissa että tekisi näitä oireita. Katotaan jos ei viikossa hellitä niin meen sit lääkäriin. Koronatestissä kävin, oli nega.

Vierailija
8/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinäallergia tulollaan.

Vierailija
9/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan samanlaista. Ehkä allergiaa tai sit joku virus. Mietin myös että olisko kaulan ja niskan lihakset niin jumissa että tekisi näitä oireita. Katotaan jos ei viikossa hellitä niin meen sit lääkäriin. Koronatestissä kävin, oli nega.

Vetoa. Auton ilmastointia vähän jos katsoisit ettei puhalla kovin.

Vierailija
10/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinut rokotettu?

Vierailija
11/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lääkäriin jos on tosi tukala olla.

Vierailija
12/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinut rokotettu?

Pakistanilaisilta rokottamattomilta viedään oikeudet internettiin.

Vierailija
13/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee lääkäriin jos on tosi tukala olla.

Kaverin puolesta?

Vierailija
14/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehdus?

Vierailija
15/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulehdus?

Tulehduskipulääke?

Vierailija
16/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma ja allergia. Astma ei näy välttämättä puhallustesteissä, vaikka sen väitetään kertovan kaiken, eikä siten saa diagnoosia ja suoraa lääkettä siihen. Ehkä yksityiseltä. Toinen voi olla että kurkku on saanut kylmää ja aika laittaa kevyt kaulaliina, välttää liian jäisiä juomia. Tuuletin voi ottaa myös kurkkuun viileänä. Tai jokin mitä söit ja joit lähiaikoina.

Vierailija
17/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona on lisääntymässä taas, sinulla on selkeät koronaoireet. Mars testiin!

Minulla on ollut noita oireita pitkin kevättä ja alkukesää.  Ei ole ollut koronaa, koskaan kukaan läheisistäni ei ole sairastunut.  Eikä itselläkään ole kuumetta ollut.

Keväällä ja kesällä on kaikein maailman siitepölyä.  Ja myös muuta pölyä ulkona jatkuvasti.

Ja mitä vähemmän sataa sitä enemmän erilaisia pölyjä ilmassa on.  Nyt on jo helpompi olla.

En käynyt lääkärissä, kun pärjäilin.

Sinulla ap voi olla allerginen reaktio, ne voivat olla tosi vakavia.  Lääkäriin heti jos alkaa tuntua ettei henki kulje kunnolla.   

Vierailija
18/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astma ja allergia. Astma ei näy välttämättä puhallustesteissä, vaikka sen väitetään kertovan kaiken, eikä siten saa diagnoosia ja suoraa lääkettä siihen. Ehkä yksityiseltä. Toinen voi olla että kurkku on saanut kylmää ja aika laittaa kevyt kaulaliina, välttää liian jäisiä juomia. Tuuletin voi ottaa myös kurkkuun viileänä. Tai jokin mitä söit ja joit lähiaikoina.

Viivästynyt allerginen reaktio voi tulla joidenkin tuntien kuluttua. Sanotaan nyt että kuusi tuntia sitten nautittu allergia aiheuttaja voisi turvottaa nielun.

Vierailija
19/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia ehdotuksia tuli, kiitos niistä.

En usko saaneeni mitään tartuntaa, koska olen nähnyt ihmisen kasvoista kasvoihin viimeksi viisi viikkoa sitten, ja hänellä oli sekä maski että hanskat. Jäljelle siis jäi syöpä tai allergia. Yöllä oli kyllä ristiveto ikkunoista, ja välillä piti vetää peittoa korviin, kun paleli, mutta ainahan minä nukun mahdollisimman viileässä. Täytyypä tarkkailla.

Ap

Vierailija
20/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia ehdotuksia tuli, kiitos niistä.

En usko saaneeni mitään tartuntaa, koska olen nähnyt ihmisen kasvoista kasvoihin viimeksi viisi viikkoa sitten, ja hänellä oli sekä maski että hanskat. Jäljelle siis jäi syöpä tai allergia. Yöllä oli kyllä ristiveto ikkunoista, ja välillä piti vetää peittoa korviin, kun paleli, mutta ainahan minä nukun mahdollisimman viileässä. Täytyypä tarkkailla.

Ap

Monet flunssaa aiheuttavat virukset tarttuvat herkästi myös pinnoilta, kuten ovenkahvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme