Mies leikkaa itse hiuksensa
Kommentit (13)
Mies leikkaa lisäksi mun hiukset. Meillä molemmilla on siilitukka.
George Clooneykin leikkaa aina itse omat hiuksensa. Googleta vaikka.
Miksi asiasta pitäisi olla jotakin mieltä?
Miesten leikkaus maksaa noin 30e. Jotta pysyy muoto niin pitää käydä leikkaamassa noin 5 viikon välein. 11-12 leikkausta vuodessa.....säästää aika pitkän pennin jos leikkaa ite
Mää leikkaan mun miehen hiukset ja mun äiti leikkaa mun hiukset. Iso säästö, joten fiksua.
Mä leikkaan myös itse omat hiukseni, hiusten pituus välillä long bob -> pitkä. Netissä on vaikka miten paljon videoita siitä, miten sen voi tehdä. Aivan riittävän siisti on tullut aina. Leikkaan myös lapseni hiukset useamman kerran vuodessa. Miehen hiuksia en ole vielä uskaltanut leikata, koska hänellä on todella ohuet hiukset ja on niistä äärimmäisen tarkka. Mulla ja lapsella paksut hiukset. Joka tapauksessa säästämme tällä tavalla. ainakin 200 € vuodessa.
Joskus oon kokeillut raidoittaakin itse, mutta se meni pieleen, takaraivoon tuli valkoinen läiskä. Senkin sai kuitenkin helposti piiloon oman värisellä hiusvärillä sitten eli ei ongelmaa. Nykyään en enää värjää hiuksia.
Minäkin leikkaan itse omat hiukseni ja kyllä miesystävänkin. Poikani vetaisee koneella 1mm siilin itse.