Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet katsoo jalkoja???

Vierailija
19.06.2021 |

Kuuma kesäpäivä, olin pukeutunut casuaalisti shortseihin ja törmäsin miespuoliseen tuttuuni. Siinä kun juteltiin hän muka vaivihkaa vilkuili mun sääriä/reisiä. Kiusallista, enkä ymmärrä miksi niin teki. Pelkkä kaveri kyseessä eikä mulla ole erityisen hienot jalat.

Ei ole ensimmäinen eikä ainoa kerta. Kerran eräs jäi oikein tuijottamaan jalkojani. Vikojako ne etsii? Että noin ruma kehtaa kulkea shortseissa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tsekkaan pohjeosaston. Niistä näkee onko nainen treenannut vai ottanut pelkästään selfieitä.

Vierailija
2/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko muut naiset huomanneet saman että shortsit jalassa sääret kerää katseita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet katselevat sellaisten naisten jalkoja, joilta haluavat vain ystävyyttä. Jos mies on kiinnostunut romanttisessa mielessä he usein eivät huomaa naisten jalkoja lainkaan vaan heidän huomionsa keskittyy naama/torso-akselille.

Vierailija
4/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvät sääret, niin niitähän ne katsoo. Tai jos on lyhyt hame/ lyhyet shortsit, niin sitten reidetkin saa katseita. Suurimman osan vuodestahan ne ei näy. Voi katsella, onko lihaksikkaat pohkeet tai muuten kivat jalat.

Mulla on superrumat jalat, siksi peitän ne julkisilla paikoilla. Olen myös avoimesti kateellinen niille naisille, joilla on nätit kesäkintut.

Vierailija
5/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet katselevat sellaisten naisten jalkoja, joilta haluavat vain ystävyyttä. Jos mies on kiinnostunut romanttisessa mielessä he usein eivät huomaa naisten jalkoja lainkaan vaan heidän huomionsa keskittyy naama/torso-akselille.

Voisitko sanoa niille miehille, että katsoo jalkoja vain silloin kun naisella on pitkät housut. Paljaiden jalkojen tuijottelu tuntuu epämiellyttävältä.

Vierailija
6/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan olemassa ihan maailmanluokan elokuvaohjaaja, jolla on tunnettu naisten jalkafetissi. Taitaa olla nykyään jo vähän vitsin puolella, kun tavaramerkkinä joka leffasta löytyy. 

Vierailija
7/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on hyvät sääret, niin niitähän ne katsoo. Tai jos on lyhyt hame/ lyhyet shortsit, niin sitten reidetkin saa katseita. Suurimman osan vuodestahan ne ei näy. Voi katsella, onko lihaksikkaat pohkeet tai muuten kivat jalat.

Mulla on superrumat jalat, siksi peitän ne julkisilla paikoilla. Olen myös avoimesti kateellinen niille naisille, joilla on nätit kesäkintut.

Täällä toinen, jolla on rumat kintut, ja pidän ne visusti piilossa.

Vierailija
8/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh hoh, miehetkö katselevat naisten sääriä ja reisiä? Tämäpä uutinen, tämmöisestä outoudesta ei ole ennen kuultukaan.

Vierailija
9/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin teinipimpsaa (kirjaimellisesti) taas liukuportaissa kun sellainen liukui edessäni ylöspäin ja näkyi vähän liian antavien farkkushortsien haarakiilan vierestä. Bojoing, tsirp tsirp, namskis,uuuuu

Ollaan alettu kaverien kanssa huutelemaan näille vittupaljaana kulkeville, että pillusnäkyy katsisko peittää. Saadaan vähän siistimpää pukeutumista julkisille paikoille tällä meidän projektilla 💪🏻

Vierailija
10/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainekin katse seilaa, koska toisen silmien tuijottaminen käy ahdistavaksi. Ei minua kiinnosta toisen jalat tai muutkaan ruumiin osat sen enempää. En vain halua katsoa vain silmiin.

Vierailija
11/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko muut naiset huomanneet saman että shortsit jalassa sääret kerää katseita?

Oho, no eipä olla huomattu. Mitäköhän se tarkoittaa?

Vierailija
12/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon läski ja mulla on jostain syystä vitulliset etureidet, siis joku rakenteellinen juttu, että ne näyttää lihaksikkailta. Varsinkin jossain sukkiksissa korostuvat, jäätävät kinkut. Huomaan, että jotkut vilkaisee niitä välillä :/

Vierailija
13/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Kuljen nykyään aika mukavasti laput silmillä enkä noteeraa random miesten katseita. Muistan kyllä kun teininä joskus kymmenisen vuotta sitten yks mies tuijotti liikennevaloissa jalkojani hämmentävän pitkään. Ehkä siksi jäi mieleen kun oli poikkeuksellisen komea mies ja aivan erään näyttelijän näköinen :D En kuitenkaan usko että katsoi positiivisesti.

Vierailija
14/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin teinipimpsaa (kirjaimellisesti) taas liukuportaissa kun sellainen liukui edessäni ylöspäin ja näkyi vähän liian antavien farkkushortsien haarakiilan vierestä. Bojoing, tsirp tsirp, namskis,uuuuu

Ollaan alettu kaverien kanssa huutelemaan näille vittupaljaana kulkeville, että pillusnäkyy katsisko peittää. Saadaan vähän siistimpää pukeutumista julkisille paikoille tällä meidän projektilla 💪🏻

Hyvä, en tajua miksi jotkut haluavat esitellä pilluaan julkisilla paikoilla. Sairas ja perverssi täytyy olla tuollaisen.

Vierailija
15/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainalaisten naisten jalkoja on kiva katsella. Ovat niin pitkät ja sorjat. Siellä jalkojen välissä sitten salainen puutarha odottaa hopeakettua vierailulle ja hopeakettu on aina valmis tulemaan kylään.

Vierailija
16/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät reidet nyt vaan on niin kauniit että on vaikea vastustaa katsomista. Toiset miehet on enemmän sääri tai jalkaterämiehiä. Oma järjestykseni menee ehkä enemmän peppu > kasvot > reidet

Vierailija
17/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivatkaa niitä jalkoja!

Vierailija
18/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaset on hyvät reidet? Siinähän ne vaan pötköttää. Itsellä on lihaksikkaat reidet ja pohkeet, koska treenaan ja pyöräilen paljon. Kaipa ne on sitten naisella miehekkäät, mutta itse tykkään kyllä olla voimakas.

Vierailija
19/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät reidet nyt vaan on niin kauniit että on vaikea vastustaa katsomista. Toiset miehet on enemmän sääri tai jalkaterämiehiä. Oma järjestykseni menee ehkä enemmän peppu > kasvot > reidet

Rintoja et vilkaise ollenkaan? Harvinainen mies olet! :D

Quentin Tarantino on tuo jalkafetissimies. Rakastaa naisten paljaita varpaita ja niitä usein zoomataankin hänen leffoissaan.

Vierailija
20/20 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomannut saman, että jos on polvipituinen mekko tai pitkässä mekossa halkio, niin vieraat miehet tuijottelee jalkoja. Kaikkein pahimpia on ne keski-ikäiset ja sen ylittäneet ällöäijät, jotka istuskelee jossain torilla tms jutustelemassa ja jokaisen silmäpari vaihtaa jalkoja. Ällöttää oikein kävellä ohi ja tulee tosi epämiellyttävä olo siitä. Tuntuu, että on jotenkin arvostelujen ja arviointien kohteena. Eikä mullakaan edes ole mitkään kauniit ja sorjat sääret ja nilkat, vaan melko paksut. En niistä itse ainakaan tykkää yhtään ja aiemmin en edes niitä kehannut julkisesti näyttääkään. Älkää siis vaihdatko vieraita ihmisiä vaan antaako ihmisten kulkea rauhassa kadulla!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi