Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi juma, onko oikeesti jonkun mielestä toi abreun ratatatajoku hyvä biisi?

Vierailija
11.06.2014 |

Taidettu tehdä vaan euron kuvat silmissä ja silti sitä kakkaa soitetaan koko ajan

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä suuresti, että minkälaisen ihmisen mielestä se on hyvä biisi.

Vierailija
2/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt kun artisti itse kehui olleensa mukana kyseisen biisin teossa ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän missä soitetaan? Kuuntele esim. Radio Helsinkiä. Siellä ei mitkään Abreut hillu. Siellä on oikeat musiikkiTOIMITTAJAT töissä. Eivät juontajat tai pilipalitoimittajat.

Vierailija
4/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kerrassaan karmee tekele. Saisivat maksaa mulle siitä että semmoista suostuisin kuuntelemaan.

Vierailija
5/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetty liikaa

Vierailija
6/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kamala biisi. Mitä on tosiaan ajateltu kun siihen on laitettu se ratatatatatataataaratatatatatataaratatatatatataataaratatatatatataaratatatatatataataaratatatatatataa kohta. Olin todella hölmistynyt kun kuulin ekaa kertaa. Kuraa

Vierailija
7/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:59"]

Riippuu vähän missä soitetaan? Kuuntele esim. Radio Helsinkiä. Siellä ei mitkään Abreut hillu. Siellä on oikeat musiikkiTOIMITTAJAT töissä. Eivät juontajat tai pilipalitoimittajat.

[/quote]

Ihan kun mun kynästä: radio Helsinki on PARAS, samoin niiden soittama musiikki :)

Vierailija
8/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kivasti soimaan päähän...

Vierailija
9/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:57"]

Äläs nyt kun artisti itse kehui olleensa mukana kyseisen biisin teossa ;D

[/quote]

Taisi tehdä kertosäkeen?

Vierailija
10/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa vaihtuu heti radiokanava kun se lähtee soimaan. Eka kerran ihmettlin että mikäs ränkytys tää on, toisella kerralla että ai taas toi tulee ja kolmannella kerralla että ei vittu taasko toi soi.

Vierailija
11/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono biisi, Nova soittaa kerran tunnissa (töissä joutuu pakkokuuntelemaan Novaa..)

Vierailija
12/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abreun huonoin biisi ever. Enough said :)

Vierailija
13/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

papapa pa paskaa papapa pa paskaaa,

tai kaka kaka kakkaa kakakakaka kakkaaa.

Vierailija
14/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä biisi. Se Jannan kipale sitä vastoin saa mut oksentaan.

Vierailija
15/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin joudun kuunteleen pakosta novaa ja korvat vuotaa verta kun se tulee. Ai annakin tuli ketjuun, moro vaan, jotkut alentuu esittään mitä vaan,

Vierailija
16/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tykkään Anna Abreun musiikista, mutta tää biisi on ihan hirveää paskaa. Lisäksi tosi ärsyttävä.

Vierailija
17/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Annan musiikista silloin joskus, kun se ei ollu näin pinnalla. Näin massaa. Enää en. t. teini

Vierailija
18/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ääni mutta huono, huono, suorastaan kamala biisi :( tuollaiset pohjanoteeraukset murentaa artistin uskottavuutta. Puhumattakaan huomionhausta vähentämällä vaatetusta.

Vierailija
19/19 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun mielestä ihan iso ongelma;levy-yhtiöt tuuttaa nykyään pelkkää peetä markkinoille.Artistit tuodaan  esille joka paikassa ja radiokanavien kanssahan niillä lienne diili, eli levy-yhtiö sanelee, mitä soitetaan. Ja ...kele että soitetaankin, samat biisit kierrolla.

Ns. artistit käytetään nopeasti loppuun, kun ovensuussa on taas uusi "tähti" tai "tähtönen" odottamassa. 

Ja vika on myös meidän kuluttajien. Suomalaiset kun eivät niinkään välitä musan sisällöstä, kunhan artisti on jollain lailla "ihana". Just tätä henkilöpalvontaa mun on niin vaikee ymmärtää...