Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole isompia ongelmia, kun järkyttyneet jos pyydetään vessaan imettämään?

Vierailija
11.06.2014 |

http://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/222742-lasta-imettanyt-aiti-kaskettiin-vessaan-keravalla?page=1#comment-212802

Mun makuuni aletaan jo vauhkoamaan aika turhasta! Ja vikahan ei ollut kaupan, vaan vartijan. Mutta että oikeen lehteen tämä hirvittävä tapahtuma! Imettäkööt missä tahtoo, mutta täällä maailmassa tapahtuu oikeasti järkyttäviä asioita. Ja tämä ei ole sitä. 

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu. Voihan asian ajatella niinkin päin, että muualla maailmassa vauvat ja lapset kuolevat nälkään ravinnon puutteessa, ja Suomessa vauvan ruokkimista pidetään niin luonnottomana ja hävettävänä tapahtumana, että se pitäisi hoitaa vessassa piilossa (silloinkin, kun rintaa ei näy).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää imettävät äidit on ihan pimeitä välillä. Jokaikisestä julki-imetykseen kohdistuvasta negasta pitää nostaa häly.

Vierailija
4/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kaikissa paikoissa se ei vaan ole niin kovin mukavaa. Kuten ruokapöydässä kun kaveri ottaa tissit esille ja imettää söpöä lastansa siinä oman mieheni sielmien edessä. Siinä tulee kyllä vaivaantunut olo, vaikken vastusta imetystä missään nimessä.. Miksi tästä on noussut niin iso asia? Miksi pitää tehdä jotain mielenosoitusimetyksiä ja kirjoittaa joka palstalle? Imettäisivät lapsiaan rauhallisissa paikoissa eikä ostoskeskusten keskellä :(

Vierailija
5/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:25"]

Nää imettävät äidit on ihan pimeitä välillä. Jokaikisestä julki-imetykseen kohdistuvasta negasta pitää nostaa häly.

[/quote]

Niinpä!

Vierailija
6/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on todella asiatonta käskeä vessaan ruokailemaan. Söisitkö itse paskankäryssä?

Vierailija
7/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:25"]

[/quote]

No totta kai, koska kyseessä on sellainen asia jota ei pitäisi joutua sivistysvaltiossa puolustamaan. Kummallista, että samaan aikaan sanotaan ettei voisi vähempää kiinnostaa, missä äidit imettävät ja että imettäjät tekevät asiasta itse numeron, mutta kuitenkin hyväksytään se, että julki-imetystä kritisoidaan silloinkin, kun se on selkeästi täysin aiheetonta (eli kun rintaa ei näy ja imetys hoidetaan hienovaraisesti muutenkin).

Vierailija
8/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keravalainen Minna Tuuras järkyttyi siitä, miten imetykseen suhtauduttiin".

Mä järkytyin viimeksi siitä kun ystävän lapsi kuoli. Kaikilla on murheensa.

Vierailija
9/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi, vaikka joku läväyttäisi tissin nenäni eteen ollessamme ruokapöydässä. En pahastu, tissit on kivoja. ;)

Ei, en ole julki-imettäjä. Imetän kotona sälekaihtimet ja verhot kiinni.

Vierailija
10/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin kamala sana masuasukkejen ja muiden rinnalle linkin ekassa kommentissa: tissittelijä. Näen punaista!

Vierailija
11/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä se kertoo teistä julki-imetyksen vastustajista, että jaksatte järkyttyä tällaisista "mitättömistä jutuista"?

Miettikääpä sitä :)

Vierailija
12/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:30"]

Eikö sitä saatanansikiötä voi ruokkia kotona? Miksi pitää julkisten rakennusten aulassa pillua levittää?

[/quote]

Ja sitten vielä kysytään, että miksi jotain imetysflashmobeja järjestetään...

Vierailija
13/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:29"]

[/quote]

Arvaa mitä, vauvatkin kuolee jos niitä ei ruoki. Vauvoilla on oikeus ruokailla.

Vierailija
14/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:40"]

[/quote]

[/quote]

Arvaa mitä? Sen voi tehdä hyvin monella tapaa. Ja vauhkoamatta siitä. Antaa lapsen syödä rauhassa ja onnellisena. 

Vierailija
15/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vauvan pitäisi syödä lounaansa vessassa? Tervemenoa paskahuussiin aterioimaan kaikki ne suvaitsemattomat vätykset, jotka vetää herneitä nenäänsä vauvojen luonnollisesta ruokailusta.

Itse en imettänyt julkisella paikalla, mutta jos joku haluaa niin tehdä, ei sen pitäisi ketään haitata. Sitä voi jokainen käntää katseensa ja jatkaa matkaa. Maailmassa on paljon järkyttävämpiäkin asioita, keskitytään niihin.

Vierailija
16/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:43"]

[/quote]

[/quote]

Arvaa mitä? Sen voi tehdä hyvin monella tapaa. Ja vauhkoamatta siitä. Antaa lapsen syödä rauhassa ja onnellisena. 

[/quote]

Sano se Keravan Prisman vartijalle...

Imetyskin on tapa ruokkia vauva ja sitä pitäisi suvaita yhtä lailla kuin pulloruokintaa. Ei kukaan hätyytä vauvaa tuttipullo suussa vessaan!

Vierailija
17/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, minkä takia naisilla on tissit? No lapsen ruokkimiseen ne on kehittynyt. Länsimaalainen yliseksualisoutunut yhteiskunta valittaa jostain imettämisestä. Huh huh.

Vierailija
18/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:30"]

Eikö sitä saatanansikiötä voi ruokkia kotona? Miksi pitää julkisten rakennusten aulassa pillua levittää?

[/quote]

Käyhän ottamassa ne päivälääkkeesi, tai jos on loppu, soittele tk:n ajanvaraukseen ja kysele, miten psykiatrian vastaanotolle saa aikoja.

Vierailija
19/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sano se Keravan Prisman vartijalle...

Imetyskin on tapa ruokkia vauva ja sitä pitäisi suvaita yhtä lailla kuin pulloruokintaa. Ei kukaan hätyytä vauvaa tuttipullo suussa vessaan!

[/quote]

No, tämä sai kuitenkin varmasti ruokittua lapsensa ja vartija on oppinut läksynsä. Mutten vieläkään ymmärrä tätä kohun nostoa. Eikä se ole vaan tämä tapaus, vaan kokoajan joku tissittelijä;) ottaa nokkiinsa kun pyydetään sivummalle imettämään esim. hienoissa ravintoloissa.

Vierailija
20/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:47"]

Öö, minkä takia naisilla on tissit? No lapsen ruokkimiseen ne on kehittynyt. Länsimaalainen yliseksualisoutunut yhteiskunta valittaa jostain imettämisestä. Huh huh.

[/quote]

Imettäjä valittaa yhteiskunnasta.