Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys: jos laihduttaa ja syö tosi vähän, miten saa vatsan toimimaan?

Vierailija
11.06.2014 |

Jotkut ihmiset syövät tosi vähän, määrällisesti. Miten ihmeessä nämä ihmiset saavat mahansa toimimaan ja tyhjentymään jos suolessa ei ole riittävästi materiaalia? 

Mun ei tarvitse pitää kuin pari vähäruokaista päivää ja saan vatsani ihan jumiin. Siis mitään ei tule ulos kun ei oikeastaan edes ole mitään ulos tulemistakaan. 

Miten te vähän jatkuvasti (tai satunnaisesti) vähän syövät saatte vatsanne toimimaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sieltä ei ole mitään tulossa, niin pakkoko se on kykkiä? Jos väkisin pitää saada suoli tyhjäksi niin huuhtelu. Ottaa aikansa, että paikat tottuvat vähään ruokaan ja toimivat sen mukaan. Nythän olet totuttanut suolen siihen että pitää olla kilo tavaraa, että toimitaan.

Vierailija
2/4 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mulla toimii ihan liiankin kanssa (jopa 3 kertaa päivässä) ja päinvastoin; kun viikonloppuna syön normaalin määrän, niin ennemminkin silloin on maha jumissa. Syön kai sitten niin paljon kuitua, vaikka määrä on itsessään vähäinen. Ja sit aamukahvi saa aina mahan toimimaan. Samoin lounas töissä, vaikka se olisi vain kaksi näkkäriä ja omppu. Sit vielä iltakahvi kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:27"]

En tiedä, mutta mulla toimii ihan liiankin kanssa (jopa 3 kertaa päivässä) ja päinvastoin; kun viikonloppuna syön normaalin määrän, niin ennemminkin silloin on maha jumissa. Syön kai sitten niin paljon kuitua, vaikka määrä on itsessään vähäinen. Ja sit aamukahvi saa aina mahan toimimaan. Samoin lounas töissä, vaikka se olisi vain kaksi näkkäriä ja omppu. Sit vielä iltakahvi kotona.

[/quote]

Itsellä muuten duunin aamukahvin kanssa sama: hirveä hätä iskee, jos sen pari tuntia taistelee, niin siten voi kyllä mennä seuraavaan aamuun että jotain tapahtuu. Tottumiskysymyksä kakkimisetkin siis.

t: kakkonen

Vierailija
4/4 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tuossa ollut koskaan mitään ongelmaa. Jopa nutrilett-pussikuurilla tulee kerran päivässä uloste ilman ongelmia. Määrällisesti sitä tulee toki vähemmän jos syö vähemmän, mutta aina tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan