Muoviessu-fetissi
Oli ihana aamu vaimon kanssa. Puin päälleni ihanan muoviessun ja otin boxerit päältäni. Vaimolla oli päällä pienet pvc-stringit. Aloimme hyväilemään toinen toistamme. Vaimo hyväili minua essun muovisella puolella. Hetken kuluttua aloitimme upean rakasteluhetken. Olen ”onnenpekka”, koska vaimoni huomioi minun fetissini ihanasti!
Kommentit (6)
Kaiken maailman pervessit täällä avautuu. Itse kukin tietysti seuraa omia mieltymyksiään.
Kuulostaa hyvältä. Millaisia käsineitä käytätte?
Vierailija kirjoitti:
Kaiken maailman pervessit täällä avautuu. Itse kukin tietysti seuraa omia mieltymyksiään.
Niin, mikä nyt sitten on perverssiä… Jokainen muodostaa siitä varmasti oman käsityksen.
Tässä fetississä ei ketään loukata tai aiheuteta mitään epämiellyttävää. Fetissien kirjo on todella laaja; yksi tykkää essuista, toinen kumppareista ja kolmas pikkupöksyistä… listahan on loputon.
Itselleni tämä essujuttu on älyttömän ihana seksuaalinen asia ja varsinkin kun vaimo tämän hyväksyy osana minua.
Osa saattaa tuntea fetissit ikävänä asiana ja haluaa päästä niistä eroon. Ymmärrän tämänkin näkökannan.
Itse tunsin aikoinaan syyllisyyttä tästä omasta fetissistä, mutta vuosien saatossa olen oppinut ymmärtämään tämän osana seksualisuuttani.
voi että olet onnenpekka.... itse saan todolla harvoin hanskoilla hyväilyä
Tänään pidimme ”essukivaa” jälleen. Aluksi puin muoviessun itselleni ja vaimo hyväili minua. Sitten jatkoimme rakastelemaan ihanasti. Jossain kohtaa pidimme pienen tauon ja kysyin vaimolta, että voinko pukea essun hänen päälleen. Tätä emme ole aiemmin harrastaneet; essu on ollut vain minun päälläni…
Vaimo suostui tähän ja voi miten ihanaa oli pukea essu hänen päälleen ja sitten jatkoin hänen hyväilyään… ja tietäähän sen, mihin tämä johtikaan seuraavaksi!
Voi että, miten upeaa oli!
Meillä samanlaista, lisättynä erilaisilla käsineillä